Rauw skriver:
Selfølgelig var det ikke det. Men du gjorde det. Du tog så hårdt fat i den lille guts arm at den blev forstuvet. Ingen tvang dig, det var ikke et uheld. Du begik vold mod et barn, dit eget barn. Og det er ikke ok. Jeg forstår godt at man har lysten til at ta fat og få børn til at fatte at nu stopper de fandme. Tro mig! Men derfra og så til at gøre det, og med sådan en kraft at barnet tar fysisk skade og må til læge? Ja der står jeg helt af. Og jeg troede faktisk ik at læger bare måtte feje sådan en alvorlig ting væk med at børn er skrøbelige. Må man så også smække dem en på kassen hvis bare man er frustreret nok? Give dem blå mærker? Må man forstuve deres arme flere gange eller kun en? Hvor går grænsen? I mit hovede er den grænse blevet overtrådt af dig. Men hverken du eller lægen tar det alvorligt. Du burde som minimum ha noget hjælp til at styre dit temperament, synes jeg.
Jeg synes du skal stoppe nu, det virker mest som om du bare vil træde yderligere på TS som har det skidt nok i forvejen.
Hun gjorde noget der kan ske for alle, vi har alle kommet til at gøre noget vi ikke burde, rive i armen ved farlige/stressede situationer, råbe eller hvad vil jeg. Derfra og så til at slå som du sammenligner med er der altså meget langt.
Hun har endda ringet til lægen og fortalt sandheden og lægen har vurderet alt er fint, hvilket de formentlig har væsentlig større erfaring og uddannelse til end dig.
Selvfølgelig skal TS ikke have psykologhjælp med mindre det er noget der sker ofte.
Anmeld
Citér