Får jeg en dom nu? Verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2016

Anonym

Som barn af en mor, der bl.a. rev mig hårdt i armen som barn, når jeg ikke makkede ret, vil jeg sige, at det uden tvivl har været en traumatisk oplevelse for din søn.

Når det er sagt, vil jeg så sige, at jeg synes, at det var meget modigt af dig at fortælle lægen, hvad du havde gjort - det er jeg sikker på, at mange forældre ikke ville turde!

Du angrer tydeligvis din handling og er ikke i tvivl om, at du fejlede som mor i det øjeblik, du hev ham i armen. Jeg håber, at din søn tilgiver dig, og at du tilgiver dig selv og aldrig lader det komme så vidt igen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2016

xStinepigen

Forstå slet ikke man kan tage så hårdt fat i sit barn, at det forstuver noget. Du må virkelig have haft hårdt fast. Og det undre mig virkelig lægen ikke indberetter det? Har de ikke pligt til det? Min søn på 7 måneder, er selv udsat for vold fra faren af - og det startede bare med et lille bitte blåt mærke, som så skal ubdersøgrs i hoved og røv, som desværre viste noget slemt i sidste ende! Alle kan se uskyldige ud, komme med eb anden historie. Ingen medlidenhed her fra, men håber din søn kommer sig. 

Anmeld Citér

28. juni 2016

Becks

xStinepigen skriver:

Forstå slet ikke man kan tage så hårdt fat i sit barn, at det forstuver noget. Du må virkelig have haft hårdt fast. Og det undre mig virkelig lægen ikke indberetter det? Har de ikke pligt til det? Min søn på 7 måneder, er selv udsat for vold fra faren af - og det startede bare med et lille bitte blåt mærke, som så skal ubdersøgrs i hoved og røv, som desværre viste noget slemt i sidste ende! Alle kan se uskyldige ud, komme med eb anden historie. Ingen medlidenhed her fra, men håber din søn kommer sig. 

Det gør mig ondt at høre med din søn 

Anmeld Citér

28. juni 2016

xStinepigen

Becks skriver:

Det gør mig ondt at høre med din søn 

Det var mit liv maridt, opdagede det da han var  3 måneder, men vi er kommet særlt igennem det hele, og han er den gladeste lækreste dreng <3

Anmeld Citér

28. juni 2016

Becks

xStinepigen skriver:

Det var mit liv maridt, opdagede det da han var  3 måneder, men vi er kommet særlt igennem det hele, og han er den gladeste lækreste dreng <3

Godt han har dig

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

xStinepigen skriver:

Ikke at det rager mig på nogen måde, men er du stadig sammen med faren til din søn?

Anmeld Citér

28. juni 2016

xStinepigen

karivinc skriver:

Ikke at det rager mig på nogen måde, men er du stadig sammen med faren til din søn?

Naturligvis ikke så havde jeg jo ike min søn 

Anmeld Citér

28. juni 2016

karivinc

xStinepigen skriver:

Naturligvis ikke så havde jeg jo ike min søn 

Okay 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.