Anonym skriver:
Hej
I går da jeg var ude at handle med min søn på fire år skete der der værste der kunne ske..
Min søn var kropumulig ville ikke noget, og gjorde alle de ting man ikke må. Fx tog han et stykke slik og spiste det fra bland selv slik afdelingen. Jeg blev ved med at sige at han ikke måtte, og jeg var stille og rolig overfor ham og forklarede ham på en god måde at han ikke må gøre de ting han gjorde.
Til sidst da vi havde brugt tre kvarter på at købe ind fordi han havde været så umulig, havde vi ikke mere tid og jeg tog fast om hans arm. Et alt for hårdt tag i hans lille arm...
Han begyndte at græde rigtig meget og han havde rigtig ondt i sin skulder. Vi tog hjem, og allerede da vi var kommet hjem var skulderen hævet ret meget. Jeg ringede 1813 og de sagde at vi skulle køre på skadestuen. Det gjorde vi så, og skulderen var heldigvis "kun" forstuvet. Jeg var så ked af det og havde så dårlig samvittighed. Jeg spurgte lægen om jeg vil blive dømt for vold hvor han svarede at det ville jeg ikke, og at det sker ofte at forældre tager for hårdt fat i deres børns arme.
Min søn har det fint, han får smertestillende medicin så han ikke har ondt i skulderen.
Jeg føler mig som verdens dårligste mor og jeg har så ekstremt dårlig samvittighed.
Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, jeg er bare så bange for at komme i fængsel for vold, eller at min søn bliver fjernet fra os...
DU kommer ikke I faengsel for det. Det var et uheld, og som laegen sagde: Nej, de ville jo skulle melde det, hvis det var vold..
Alle bliver frusteret og goer dumme ting.
Giv din dreng et stort kys og kram, og sig at du er ked af det, du gjorde, og at det var forkert. Naeste gang, saet ham op I vognen, eller goer det naar han ikke er hjemme.
Gaetter paa at han har vaeret traet, og bare ikke ville lytte... (en god Ide, er en snack, han kan spise, saa han ikke bliver fristet.)