lineog4 skriver:
Nej min mands søn er voksen nu. Men jo da han var mindre og vi boede sammen (og også i perioder før det hvor jeg nærmest boede hos dem) ville er regnestykke også vise jeg havde flere timer sammen med ham end far. Da jeg var gravid med den første overarbejdede min mand så meget op til at han udover de 2 ugers barsel kunne holde fri i 5 uger så vi både kunne nyde vores datter og også lave sønnens konfirmation (hvor naive jeg havde besluttet vi lavede mad og alt selv).
Egentlig aldrig tænkt over at det var "forkert" jeg tog slæbet med sønnen, maden mm. For han arbejdede jo mens jeg var studerende og han tjente så vores familie kunne overleve. Måske også fordi der var ikke en mor, vi havde ham 341 dage om året og det vidste jeg da jeg spurgte om vi skulle bo sammen, og jeg vidste også min mand arbejdede og til forskel fra da han var tjener og jeg havde sønnen 2 hele dage og så var far hjemme 2 dage og aå havde jeg sønnen 2 hele dage osv. Så var det jo stort han var hjemme næsten hver dag til aftensmad. Aldrig tænkt over det egentligt....
Jeg mener så bare, at der er en lille forskel i det der ingen mor var til den stakkels dreng.
Jeg er ret sikker på, at jeg havde set helt anderledes på det så, så var der jo ikke andre muligheder for ham!
Men stadigvæk er det dejligt at læse, at du har taget dig så godt af et barn, specielt når moderen ikke er der..
Men er sikker på min bonus kun har lyst til at være mere hos os fordi det er sjovere, simpelthen. Der er flere at lege med osv.
Og så tænker jeg
hvad hvis jeg ikke længere har den uge til at geare ned, hvad så? Så er jeg nok heller ikke så sjov mere eller....
Jeg synes bare det er noget andet når moderen ikke er der- her er hun her jo- og jeg synes altså et barn hører til hos sin mor, medmindre det da er direkte omsorgssvigt. Det er altså min mening...
Anmeld
Citér