Anonym skriver:
Nej- det vil jeg ikke lade være med
men jeg vil have lov at påpege, når noget bliver urimeligt.
Helt ærligt - en kvinde som bor med sin mand og kun har fælles børn - altså slet ikke er i situationen - kan IKKE sige aldrig i denne her sammenhæng. Sådan er det bare. 
Måske bonus sønnen har sagt, at han gerne vil bo ved jer, netop fordi du som bonus mor er et fantastisk menneske for ham.
Med struktur og regler.
Og ja, selvfølgelig skal hans far da os på banen Ingen tvivl om det, men general så tror jeg sgu ikke mænd går i så små sko som kvinder.
Selvom det ikke er din søn, så tror jeg faktisk at din kæreste ser dig som hans søns "mor" og som det har foregået de sidste mange tusinder år, så er det altid moderen, som tager sig af børnene, for det er en af de ting vores mænd stoler på, at vi har godt styr på.
Tror din kæreste ser jer som EN almindelig familie, selvom det er sammenbragt børn.
Og mænd er bare som mænd nu bare en gang sådan, de er lidt mere afslappet med alt ting, hvorimod vi kvinder nærmest har a d h d, med at madpakker skal laves om aften, tøj ligges frem til næste dag osv osv, der ville mænd være gange cool, og bare Gøre det på selve dagen.
Luk dog den stakkels dreng ind i dit hjerte, og åben jeres hjem for ham på fuld tid, han elsker dig da, ellers ville han da ikke be om at bo hos jer.
Tag ham da til dig som var han din egen.
Syntes faktisk du skulle skamme sig, med at sige, at 50/50 er ganske fint.
Ja måske fint for dig, men nok ikke for drengen, og måske far og søn med tiden kom endnu mere tættere på hinanden.
Og far fik øjnene noget mere op for sin søn.
Du har valgt denne mand, og med denne mand, medfølger en søn.
Børns behov kommer i første række, men de får aldrig lov til at blive hørt med deres behov, det er ikke altid lykken og være et barn, når man ikke selv har valgt at komme til verden.