Loa skriver:
Okay det kunne så nok godt betale sig at sejle derover en dag så.... Men hvis du virkelig mener det, må du da meget gerne skrive når tiden og overskuddet er der så vil jeg da vildt gerne have et kursus 
ja det kan hvis bedst betale sig... jamen det mener jeg da ellers ville jeg ikke sige det ... ved godt det koster noget at sejle over og køre men det helt sikkert billiger en et kursus du skal vente langggg tid på he he...
jamen jeg håber jeg skal føde i løbet af ugen her jo så lige oven på igen.. håber og regner med det bliver en nem dreng jeg får he he.. men selv om jeg armmer og skal nusse baby kan du jo godt side og lave perler man kan bruge langtdi på det jo og du skal afsætte en helle dag ... så skal jeg jo bare vise dig hvordan og lære dig lidt så skal du øve og prøve og prøve ...
til du har helt perle
runde øjne og ikke orker mere he he..
men skal vi ikke bytte tlf nr eller noget så hvis denne tråd skulle blive væk eller noget så du meget velkommen til at skrive om 14 dage 20 dag eller noget der omkring om hvordan det gåpr og står til med til til et kursus for jeg husker ikke altttid så godt i langtid når jeg har meget at tænke på .. men jeg mener det alså du skal bare skrive ikke syntes du trænger dig på eller noget nu har jeg sagt det..
Anmeld
Citér