Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Kay

uhh jeg vil også være med

er ikke så god til at huske at tage billeder af det jeg laver...

men jeg maler, tegner brodere og laver dekorationer og MEGET andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Det ville da være vildt fedt hvis det kunne lade sig gøre.

Vi skal være tæt ved frederikshavn, så der er alligevel et stykke. Men tættere på end fra sjælland af

Ej du må rigtig gerne give besked når du ved hvordan det ser ud både med jeres ferie og hvordan det hele flasker sig når lille Jonas har meldt sin ankomst.....

der er ellers langt til fredrikshavn her fre så tor næsten det vil give det samme som fra sjæland.. hvor på sjæland er det du bor....

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

der er ellers langt til fredrikshavn her fre så tor næsten det vil give det samme som fra sjæland.. hvor på sjæland er det du bor....

Nåh det kan da godt være at det er lige langt i sidste ende (jeg er en dør til afstande)

Jeg bor i Taastrup, ca 25 min syd fra Kbh.....

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Nåh det kan da godt være at det er lige langt i sidste ende (jeg er en dør til afstande)

Jeg bor i Taastrup, ca 25 min syd fra Kbh.....

der er 173 km fra fredrikshavn her til

der er 298 fra dit hjem her til over bro

der er 122 km fra dit hjem her til hvis du sejler over

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

der er 173 km fra fredrikshavn her til

der er 298 fra dit hjem her til over bro

der er 122 km fra dit hjem her til hvis du sejler over

Okay det kunne så nok godt betale sig at sejle derover en dag så.... Men hvis du virkelig mener det, må du da meget gerne skrive når tiden og overskuddet er der så vil jeg da vildt gerne have et kursus

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Okay det kunne så nok godt betale sig at sejle derover en dag så.... Men hvis du virkelig mener det, må du da meget gerne skrive når tiden og overskuddet er der så vil jeg da vildt gerne have et kursus

ja det kan hvis bedst betale sig...    jamen det mener jeg da ellers ville jeg ikke sige det ... ved godt det koster noget at sejle over og køre men det helt sikkert billiger en et kursus du skal vente langggg tid på he he...

jamen jeg håber jeg skal føde i løbet af ugen her jo så lige oven på igen..   håber og regner med det bliver en nem dreng jeg får he he.. men selv om jeg armmer og skal nusse baby kan du jo godt side og lave perler man kan bruge langtdi på det jo og du skal afsætte en helle dag ... så skal jeg jo bare vise dig hvordan og lære dig lidt så skal du øve og prøve og prøve ... til du har helt perle runde øjne og ikke orker mere he he.. 

men skal vi ikke bytte tlf nr eller noget så hvis denne tråd skulle blive væk eller noget så du meget velkommen til at skrive om 14 dage  20 dag eller noget der omkring om hvordan det gåpr og står til med til til et kursus for jeg husker ikke altttid så godt i langtid når jeg har meget at tænke på .. men jeg mener det alså du skal bare skrive ikke syntes du trænger dig på eller noget nu har jeg sagt det..

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

ja det kan hvis bedst betale sig...   jamen det mener jeg da ellers ville jeg ikke sige det ... ved godt det koster noget at sejle over og køre men det helt sikkert billiger en et kursus du skal vente langggg tid på he he...

jamen jeg håber jeg skal føde i løbet af ugen her jo så lige oven på igen..   håber og regner med det bliver en nem dreng jeg får he he.. men selv om jeg armmer og skal nusse baby kan du jo godt side og lave perler man kan bruge langtdi på det jo og du skal afsætte en helle dag ... så skal jeg jo bare vise dig hvordan og lære dig lidt så skal du øve og prøve og prøve ... til du har helt perle runde øjne og ikke orker mere he he.. 

men skal vi ikke bytte tlf nr eller noget så hvis denne tråd skulle blive væk eller noget så du meget velkommen til at skrive om 14 dage  20 dag eller noget der omkring om hvordan det gåpr og står til med til til et kursus for jeg husker ikke altttid så godt i langtid når jeg har meget at tænke på .. men jeg mener det alså du skal bare skrive ikke syntes du trænger dig på eller noget nu har jeg sagt det..

Eeeeej det er altså bare heeeeeeelt vildt sødt af dig!
Det vil jeg meget meget gerne

Jeg sender dig lige en pb med mit nummer i så

Iiiiih glæder mig allerede....

Anmeld Citér

27. juni 2011

rimor

Skulle jo have lagt billeder af min sættekasse ind her.

Her kommer den så

sammen med de bøjler jeg også er blevet færdig med.

Anmeld Citér

28. juni 2011

JemKem

bullerbassen skriver:

Weee kikkede lige derinde der ser jo umiddebart nemt ud men mon skindet bedrager.

Er ikke sikker på jeg kan finde ud af det med at klippe de der hjørner af

Er de nemme og sy ?? er vant til at sy posebukser til børn og lavede igår et par til mig - men er så vild med harems bukser så ville jo gerne lave dem

De er ABSOLUT nemme. Det tog mig første gang 30 min at sy et par alt inkl at tage udstyr og stof frem og klippe. Det er VIRKELIG nemt! Noget af det nemmeste jeg har lavet. En overlocker hjælper klart Og det er ikke svært at klippe dem af

Anmeld Citér

28. juni 2011

Chillien

Hvor er det nogle fantastiske ting i har tryllet frem..!

Vil også lige bidrage... Først nogle billeder jeg malede i vinter... Har altid malet sådan on/off... Og så er jeg begyndt at sy.. Lavede puderne i går... Planen er at jeg skal i gang med noget perle/pallietværk...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.