Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

101.741 visninger
401 svar
108 synes godt om
28. september 2009

mariamiss6

Blæretråden, om alle vores kreative evner, undtagen kagebagning (dem har vi jo allerede et galleri til, i kageklubben)

Hey alle i gæve quinder..... er i ikke alle sammen helt vildt kreative, og har i ikke lyst til at vise det frem.... Måske kunne man inspirere nogen, eller hjælpe hinanden med tips og tricks....

Jeg forestiller mig denne tråd som lidt i stil med kagegalleriet... altså at man ikke skriver kommentarer og lignende direkte i tråden. Men bruger tråden udelukkende som billedtråd, hvor man kan vise de ting frem man laver. Evt. med en lille forklaring i samme indlæg som billedet lægges i.
Vil man så spørge til det på billedet, an man oprette en ny tråd eller skrive privat til den der har lavet det.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. september 2009

mariamiss6

Jeg selv syer en del.... Jeg syer rusbukser til vikingemænderne i Frederikssund, på bestilling.... Og så kan jeg godt lide at brodere.... Det er de 2 ting jeg har haft succes med, så pt. er det det eneste jeg vil blære mig med.
Men der kommer nok en masse fjollerier på senere, og så regner jeg med lige at oprette et album med alle mine hjemmelavede ting og sager.

Der er 3 julekalendere her, 1 til Felix, 1 til Bastian, og den kæææmpe store til farmand Kenneth. Og så er der en juleløber, til mig selv

Så skal jeg se om jeg ikke også kan finde et billede af kenneths bukser, eller altså det ene par i hvert fald....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2009

mariamiss6

Smider den lige op på forsiden. ud af de 210 online, må der da være et par kreative sjæle imellem.... (ved godt jeg ikke mås skrive her )

Anmeld Citér

20. oktober 2009

Winnie

Jeg har ikke syet i lang tid, men nu er det jo blevet koldt igen og min datter på 3½ vil så gerne være være prinsesse og det kræver kjole i hendes øje  og så synes jeg jo at hun skal have muligheden, så kjolen er syet i fleece.

Og hun fik også lige et par benvarmere til

Anmeld Citér

20. oktober 2009

Becks

Profilbillede for Becks
Magiske Ella, mit mirakel, mit brombær

Jeg har malet lidt, men kun paa dumme basis haha..

M i t k æ r l i gh e ds p r o j e k t

http://lmtf.lilypie.com/qDNlp2.png

Anmeld Citér

20. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

lille smule kreativ..ikke meget!

Lavede de her invitationer til min svigerindes babyshower - som desværre aldrig blev holdt, så det var mange timers "spildt" arbejde

Anmeld Citér

20. oktober 2009

wamse

Jeg elsker at være kreativ, men har bare ikke haft overskud til det i lang tid og ved ikke hvor mange billeder jeg har på computeren, men smider det ind jeg har Der var af de armbånd jeg har lavet. Ud over det lavet jeg altid invitationer selv og jeg elsker at male. For mange år siden lavede jeg mange smukke digte

Anmeld Citér

21. oktober 2009

Assi

Jeg maler lidt...når nu jeg ikke har råd til at købe kunst, må jeg selv "beklæde" vores vægge Jeg er ikke vild god til at udvikle nye ideer, så jeg "stjæler" med arme og ben!  

Her er noget af det, jeg har malet...

Anmeld Citér

21. oktober 2009

BinaMor

jeg har lavet lidt stofbleer.

Anmeld Citér

21. oktober 2009

Jules

Viktors gave til hans "gamle" dagplejemor.

Har "scrapbooket" og malet rammen selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.