Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Må man egentlig spørge hvor du har lært at lave perler henne?

Sidder og tænker om det var noget man skulle prøve at kaste sig ud i..... Men kan simpelthen ikke finde noget på google hvor man kan prøve det.... Ved et kursus eller noget i den stil......

ja det må du da... man kan komme på kursus fler stedere.. hvor i landet kommer du fra??

jeg har været på 1 dags kursus ved ravstedhus i byllerbov.. men før det var jeg på et weenk kursus i ebeltoft ved louisa moslund som er glads puster og hun ER BARE SKIDE GOO... det kan kun anbefales at tage der ud hvis man har muligehed for at tage der ud...

men som sagt kommer jo an på hvor du er fra.... der er også noget over ved kbh tror jeg nok..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Nej det kan jeg forstå  

Mon ikke der også lige går lidt tid efter den lille purk er kommet til verden, hvor du heller ikke koncentrere dig så meget om perler

jo det er der helt sikkert men det løber ingen steder jo .. det står bare og venter på mit værkeste til jeg får tid igen...  lige nu er det mig der venter og venter på min lille jonas

Anmeld Citér

26. juni 2011

mamalicious

Frk.Munk skriver:

hov fik ikke hæftet alle billeder med: here goes...

Uuuh kan man købe sådan en hårbøjle ????

Anmeld Citér

26. juni 2011

Frk.Munk

mamalicious skriver:

Uuuh kan man købe sådan en hårbøjle ????

Hej

Dem laver jeg desværre ikke mere - det er jo læææænge siden.  Hvis du klikker på mit bruger navn og ser mine de seneste tråde jeg har oprettet, så kan du se hvad jeg laver og sælger p.t.

Frk.Munk

Anmeld Citér

26. juni 2011

Loa

lounika skriver:

ja det må du da... man kan komme på kursus fler stedere.. hvor i landet kommer du fra??

jeg har været på 1 dags kursus ved ravstedhus i byllerbov.. men før det var jeg på et weenk kursus i ebeltoft ved louisa moslund som er glads puster og hun ER BARE SKIDE GOO... det kan kun anbefales at tage der ud hvis man har muligehed for at tage der ud...

men som sagt kommer jo an på hvor du er fra.... der er også noget over ved kbh tror jeg nok..

Jamen jeg kommer nemlig fra kbh af... Syntes bare jeg har søgt på Google men kan intet finde.....Skal det/de hedde noget specielt der hvor man kan lære det? Syntes bare det ser mega fedt og kreativt ud......

Anmeld Citér

26. juni 2011

bullerbassen

JemKem skriver:

Jeg har fået lavet 2 par haremsbukser til Helene De tog henholdsvis 30 og 40 minutter at lave inkl. at finde og vælge stof samt at finde alle de andre ting frem. Helene ELSKER dem 

De røde valgte Helene selv stoffet til  De er super nemme og jeg behøvede kun at bruge min overlocker  De er lavet i jersey og med ribkant i talje og ved fødderne

Super fede bukser - må jeg spørge hvilket mønster du har brugt ??

Og findes det evt til voksne - vil nemlig gerne lave nogle til mig selv

Anmeld Citér

26. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Jamen jeg kommer nemlig fra kbh af... Syntes bare jeg har søgt på Google men kan intet finde.....Skal det/de hedde noget specielt der hvor man kan lære det? Syntes bare det ser mega fedt og kreativt ud......

glas perle kursus ... teroe jeg bare du skal søge på..  hmm tror måske det heder bifrost det firma i kbh uden jeg sikker... men glas perlekursus--

Anmeld Citér

26. juni 2011

Loa

lounika skriver:

glas perle kursus ... teroe jeg bare du skal søge på..  hmm tror måske det heder bifrost det firma i kbh uden jeg sikker... men glas perlekursus--

TAK TAK TAK!!! 

Søgte på bifrost og fandt deres hjemmeside med præcis det jeg søgte..... Desværre har de først åbent for kurser igen i oktober/november måned, men så må jeg bare vente tålmodigt..... 

Anmeld Citér

26. juni 2011

JemKem

bullerbassen skriver:

Super fede bukser - må jeg spørge hvilket mønster du har brugt ??

Og findes det evt til voksne - vil nemlig gerne lave nogle til mig selv

Tusind tak  

Jeg har brugt "mønsteret" (DIY) fra Karlsons kludeskab Og så er der en skattepige på babyxplores kreative forum der har lavet et excel ark med mål og udregninger Det er super nemt

Jeg har linket til det og forklaret lidt mere her

http://jemkem.blogspot.com/2011/06/lnge-siden-undskyld.html

Anmeld Citér

26. juni 2011

bullerbassen

JemKem skriver:

Tusind tak  

Jeg har brugt "mønsteret" (DIY) fra Karlsons kludeskab Og så er der en skattepige på babyxplores kreative forum der har lavet et excel ark med mål og udregninger Det er super nemt

Jeg har linket til det og forklaret lidt mere her

http://jemkem.blogspot.com/2011/06/lnge-siden-undskyld.html

Weee kikkede lige derinde der ser jo umiddebart nemt ud men mon skindet bedrager.

Er ikke sikker på jeg kan finde ud af det med at klippe de der hjørner af

Er de nemme og sy ?? er vant til at sy posebukser til børn og lavede igår et par til mig - men er så vild med harems bukser så ville jo gerne lave dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.