Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

TAK TAK TAK!!! 

Søgte på bifrost og fandt deres hjemmeside med præcis det jeg søgte..... Desværre har de først åbent for kurser igen i oktober/november måned, men så må jeg bare vente tålmodigt..... 

det var langtid til men meld dig til for det er 100% alle pengne vær at prøve..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

det var langtid til men meld dig til for det er 100% alle pengne vær at prøve..

Yeah det vil jeg gøre.

Glæder mig allerede... Er sikker på det lige er mig, og en perfekt måde at få afløb for min kreativitet på

Er det dyrt at invisterer i materialet? Altså perlestængerne, og brænder og det?

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Yeah det vil jeg gøre.

Glæder mig allerede... Er sikker på det lige er mig, og en perfekt måde at få afløb for min kreativitet på

Er det dyrt at invisterer i materialet? Altså perlestængerne, og brænder og det?

måske findes der ander steder du kan prøve det der over også... tideliger?

hmmm det som man tager det om det er dyrt jo .. min menein er at en hobby må grene koste lidt he he...  eller det måske bare en undskyling he he..

jeg køber det meste i englang for der er det noget billiger end i dk.

jeg tror jeg gav 5600 kr for allt.. brænder -ilt maskine og mere end 5 kg glas der over fra.. men så har du også den bedste måde og lave det på og mangle ikke noget

man kan også købe en brænder der kun er til gas så koster den 1500,- ca

http://www.tuffnellglass.com/ her er siden fra england..

http://www.tuffnellglass.com/contents/en-uk/p969_oxygen_concentrator_kit_for_beadmaking.html det er linket til sart sættet det koster 4200 kr

og hvis du køber det i dk så koster det nok 8000-10000..

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

måske findes der ander steder du kan prøve det der over også... tideliger?

hmmm det som man tager det om det er dyrt jo .. min menein er at en hobby må grene koste lidt he he...  eller det måske bare en undskyling he he..

jeg køber det meste i englang for der er det noget billiger end i dk.

jeg tror jeg gav 5600 kr for allt.. brænder -ilt maskine og mere end 5 kg glas der over fra.. men så har du også den bedste måde og lave det på og mangle ikke noget

man kan også købe en brænder der kun er til gas så koster den 1500,- ca

http://www.tuffnellglass.com/ her er siden fra england..

http://www.tuffnellglass.com/contents/en-uk/p969_oxygen_concentrator_kit_for_beadmaking.html det er linket til sart sættet det koster 4200 kr

og hvis du køber det i dk så koster det nok 8000-10000..

Fedt

Er det der du har købt dine ting, fra de link der?

Læste godt lidt om de brændere, og syntes jeg kom frem til at gas var en lille smule mere besværligt, mht. hele tiden skulle skifte gasflaske. Syntes i hvert fald folk anbefalede de andre? Men hvad var det egentlig? (Kan ikke lige huske det)

Fandt et andet sted, der var lidt billigere at gå på kursus, men de havde også først i oktober. Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed....

Okay, er en pæn pris, men alting løber jo op

Tak fordi du gider svare på alle mine spørgsmål

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Fedt

Er det der du har købt dine ting, fra de link der?

Læste godt lidt om de brændere, og syntes jeg kom frem til at gas var en lille smule mere besværligt, mht. hele tiden skulle skifte gasflaske. Syntes i hvert fald folk anbefalede de andre? Men hvad var det egentlig? (Kan ikke lige huske det)

Fandt et andet sted, der var lidt billigere at gå på kursus, men de havde også først i oktober. Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed....

Okay, er en pæn pris, men alting løber jo op

Tak fordi du gider svare på alle mine spørgsmål

ja det sæt der er det jeg har købt som jeg sendet link til og det er super godt det er ilt og gas.. og en gas flaske sådan en alm camping gas på 11 kg holder laaangg tid min har jeg ikke skiftet i nu og har lavet det i 1 år.. så der går ikke så meget til syntes jeg ..

oki fedt hvor var det så de også hade kursus og hvad tager de for det der over??

jamen jeg vil da gerne svare på alle dem du skulle have og hvis du hade bodet tætter på kunne du have fået et privat hjemme kursus af mig i stedet he eh..

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

ja det sæt der er det jeg har købt som jeg sendet link til og det er super godt det er ilt og gas.. og en gas flaske sådan en alm camping gas på 11 kg holder laaangg tid min har jeg ikke skiftet i nu og har lavet det i 1 år.. så der går ikke så meget til syntes jeg ..

oki fedt hvor var det så de også hade kursus og hvad tager de for det der over??

jamen jeg vil da gerne svare på alle dem du skulle have og hvis du hade bodet tætter på kunne du have fået et privat hjemme kursus af mig i stedet he eh..

Nårh hold da op, det var længe de holdte. Dvs. det er helt almindelig gas du bruger?

Mener det hed Cerama, som ligger i Hvidovre (storkøbenhavn) Så beliggenhed er perfekt, meeeen gider ikke vente helt til oktober

Eeeej det må du ikke sige, nøøøøj det ville jeg gerne ellers

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Nårh hold da op, det var længe de holdte. Dvs. det er helt almindelig gas du bruger?

Mener det hed Cerama, som ligger i Hvidovre (storkøbenhavn) Så beliggenhed er perfekt, meeeen gider ikke vente helt til oktober

Eeeej det må du ikke sige, nøøøøj det ville jeg gerne ellers

ja det er bare almm gass man skal brueg også den maskine der den laver ilt det er faktisk de samme som de bruger på plejehjem til de gamle som skal have ilt.....

jamen du er velkommen  :0) men der jo lidt langt..

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

ja det er bare almm gass man skal brueg også den maskine der den laver ilt det er faktisk de samme som de bruger på plejehjem til de gamle som skal have ilt.....

jamen du er velkommen  :0) men der jo lidt langt..

Sejt.... Vil jeg da overveje, jeg kører gerne laaaangt Skal faktisk på sommerferie i jylland i uge 29, meeen der har du nok nok i din lill Jonas

Anmeld Citér

27. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Sejt.... Vil jeg da overveje, jeg kører gerne laaaangt Skal faktisk på sommerferie i jylland i uge 29, meeen der har du nok nok i din lill Jonas

jamen du er velkommen som sagt... det står her jo bare og jeg får ikke lavet så meget lige nu jo... hvor skal i på sommerferie hende??

jeg kan ikke lige huske om det er med 29-30 og 31 vi har sommerferie eller det 30-32 hvis det ikke er 29 så jeg jo bare hjemme alene nok der med jonas jo også er nynne ved hendes mor jo så det kan måske lade sig gør .. men det ved jeg ikke lige før jeg har født jo hvordan jeg har det der ..

det måske ikke det samme som en der er lære rigtig i det men jeg kan kære dig det jeg kan..

Anmeld Citér

27. juni 2011

Loa

lounika skriver:

jamen du er velkommen som sagt... det står her jo bare og jeg får ikke lavet så meget lige nu jo... hvor skal i på sommerferie hende??

jeg kan ikke lige huske om det er med 29-30 og 31 vi har sommerferie eller det 30-32 hvis det ikke er 29 så jeg jo bare hjemme alene nok der med jonas jo også er nynne ved hendes mor jo så det kan måske lade sig gør .. men det ved jeg ikke lige før jeg har født jo hvordan jeg har det der ..

det måske ikke det samme som en der er lære rigtig i det men jeg kan kære dig det jeg kan..

Det ville da være vildt fedt hvis det kunne lade sig gøre.

Vi skal være tæt ved frederikshavn, så der er alligevel et stykke. Men tættere på end fra sjælland af

Ej du må rigtig gerne give besked når du ved hvordan det ser ud både med jeres ferie og hvordan det hele flasker sig når lille Jonas har meldt sin ankomst.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.