Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Laura25

DAs mor skriver:

cool ting - sebra inspiration?

Holger er da SÅ sej!!!

Tak. Ja, jeg er helt vild med Sebras legetøj. Fedt at du kunne se at det er Holger!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Laura25

DAs mor skriver:

cool ting - sebra inspiration?

Holger er da SÅ sej!!!

Tak. Ja, jeg er helt vild med Sebras legetøj. Fedt at du kunne se at det er Holger!

Anmeld Citér

25. juni 2011

Loa

lounika skriver:

jeg laver blandt meget andet.. håndlavet glas perler som jeg kan bruge virkelige meget tid på.. og lave der efter laver jeg dem til smykker.... man kan godt bruge på til en time på en perle ..

så syr jeg og maler og tja alt kreativt jeg lige kan finde på men meget tid går meg mine smykker..

Må man egentlig spørge hvor du har lært at lave perler henne?

Sidder og tænker om det var noget man skulle prøve at kaste sig ud i..... Men kan simpelthen ikke finde noget på google hvor man kan prøve det.... Ved et kursus eller noget i den stil......

Anmeld Citér

25. juni 2011

TbCp

dorthemus skriver:

Ja det er tapet, som jeg køber i små ruller i en lille børnebutik på Frederiksberg

Hmmm må se om jeg kan finde det et sted i Odense, har fået min gamle sætterkasse hjem, så vil igang med den

Anmeld Citér

25. juni 2011

JemKem

Laura25 skriver:

Det ku jeg også godt. Han er vildt fin 

Anmeld Citér

25. juni 2011

JemKem

Jeg har fået lavet 2 par haremsbukser til Helene De tog henholdsvis 30 og 40 minutter at lave inkl. at finde og vælge stof samt at finde alle de andre ting frem. Helene ELSKER dem 

De røde valgte Helene selv stoffet til  De er super nemme og jeg behøvede kun at bruge min overlocker  De er lavet i jersey og med ribkant i talje og ved fødderne

Anmeld Citér

25. juni 2011

bullerbassen

Wimmie skriver:

Tegner også portrætter (blyant og kul) - både bestillinger og for min egen skyld

Er du gal de er flotte - wauu siger jeg bare

Anmeld Citér

25. juni 2011

Wimmie

bullerbassen skriver:

Er du gal de er flotte - wauu siger jeg bare

Tak skal du have

Anmeld Citér

26. juni 2011

dorthemus

TbCp skriver:

Hmmm må se om jeg kan finde det et sted i Odense, har fået min gamle sætterkasse hjem, så vil igang med den

Det er sjovt arbejde  Et godt råd er at bruge decoupagelim for det fungerer både som klæber og overlak...men man skal arbejde hurtigt med det for det klæber hurtigt. Synes bare det er nemt og blir rigtig pænt.

Man kan også købe tapetark på nettet.

Anmeld Citér

26. juni 2011

LinLin

Laura25 skriver:

Det er da helt tydeligt det er ham

Er også vild ed Sebra - men kan hverken strikke eller hækle, så jeg må bare købe det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.