Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

lounika

Loa skriver:

Feeeeeeedt du laver perlerne selv 

ja det er sjovt.. og anderledes...  har bare ikke fået lavet så eget det sidste tid som jeg gerne ville for her tremin i dag så venter bare på min lille dreng kommer ud til mig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

lounika

TbCp skriver:

WAUW!!! Har godt set dine smykker men anede ikke at du lavede perlerne selv! Hvor fedt!
Er det svært?

takk...  jo jeg laver det meste selv ... elsker at lave det...  nej det syntes jeg faktisk ikke det er , jeg prøvet det en gang og blev bit af det og to et weenk kursus i det så købte jeg alt udstyr hjem til det og gik i gang selv.. det fantastisk...  hvis du har muligehed for det skulle man prøve det... hvor kommer du fra i landet??

Anmeld Citér

25. juni 2011

TbCp

lounika skriver:

takk...  jo jeg laver det meste selv ... elsker at lave det...  nej det syntes jeg faktisk ikke det er , jeg prøvet det en gang og blev bit af det og to et weenk kursus i det så købte jeg alt udstyr hjem til det og gik i gang selv.. det fantastisk...  hvis du har muligehed for det skulle man prøve det... hvor kommer du fra i landet??

Jeg er fra Odense... det bliver ihvertfald utrolig flot!

Anmeld Citér

25. juni 2011

lounika

TbCp skriver:

Jeg er fra Odense... det bliver ihvertfald utrolig flot!

man kan komme på kursus ved vejle og byllerupbov.. og hvis nok også i kbh... du skulle ta og prøve det ... det vildet fedt at prøve selv og lave dem...

Anmeld Citér

25. juni 2011

TbCp

lounika skriver:

man kan komme på kursus ved vejle og byllerupbov.. og hvis nok også i kbh... du skulle ta og prøve det ... det vildet fedt at prøve selv og lave dem...

Det kunne være jeg skulle gøre det engang

Anmeld Citér

25. juni 2011

Loa

lounika skriver:

ja det er sjovt.. og anderledes...  har bare ikke fået lavet så eget det sidste tid som jeg gerne ville for her tremin i dag så venter bare på min lille dreng kommer ud til mig..

Nej det kan jeg forstå  

Mon ikke der også lige går lidt tid efter den lille purk er kommet til verden, hvor du heller ikke koncentrere dig så meget om perler

Anmeld Citér

25. juni 2011

Laura25

Wow, her er da mange flotte ting- hvor er I seje allesammen! - Godt jeg faldt over denne tråd!

Her er lidt massiv billedspam af nogle mine syslerier (og så har jeg endda forsøgt at begrænse mig).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. juni 2011

dorthemus

TbCp skriver:

Er det tapet der er indeni? hvor får du fat i det?

Ja det er tapet, som jeg køber i små ruller i en lille børnebutik på Frederiksberg

Anmeld Citér

25. juni 2011

dorthemus

lounika skriver:

dem i glass.. mellem 200-500 kr alt efter hvor meget mønster og tid jo... det tager mellem 6-10 timer og lave

De er faneme flotte

Anmeld Citér

25. juni 2011

LinLin

Laura25 skriver:

Wow, her er da mange flotte ting- hvor er I seje allesammen! - Godt jeg faldt over denne tråd!

Her er lidt massiv billedspam af nogle mine syslerier (og så har jeg endda forsøgt at begrænse mig).

cool ting - sebra inspiration?

Holger er da SÅ sej!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.