Jeg synes folk går lige lovligt meget efter manden i stedet for bolden i denne diskussion.
Det kan vist godt slås fast at omskæring er et meget ømt emne for mange mennesker. Men nu er TS søn omskåret og sådan er det. Jeg tror vedkommende har forstået, at det ikke er velset. Stop så med at komme med børnemishandlings anklager - det fører ikke til nogen saglig diskussion og ændrer ikke på TS valg.
TS, kontakt lægen der gjorde det eller din egen praktiserende læge. De burde være i stand til at svare på dit spørgsmål omkring heling.
Derudover vil jeg godt påpege, at jeg ikke aktivt støtter omskæring af små drengebørn, men jeg kender mange mænd der er omskåret fra spæd af og INGEN af dem har men. Ingen tvivl om at risikoen ved det skal tages alvorligt eller at det retfærdiggøre de konsekvenser det har haft for nogle - men der er ingen grund til at køre SÅ store skræmme kampagner op, somom at alle mænd der er omskåret bare har en uduelig tidssmand etc. Man hører heller ikke om de tusinde + mænd der har det fint efter omskæring. Igen, ingen retfærdiggørelse for omskæring, men i kører det måske lige en tand for meget op, hvis man rent faktisk ser statistisk på det.
Anmeld