Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke lige hvad det er for nogen familie sammenkomster i holder jer siden at drengen skal se hele omgangskredsens tissemænd. Han ville jo aldrig se dem og det er vel ikke det store samtaleemne ved middagsbordet. 

Vi er meget tætte i familien og jo det ville bestemt blive opdager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min mand har bestemt ikke nedsat følelse og kan sagtens onanere. Vi gør en masse for at undgå infektion bla med klorhexidin spray og hyppig bleskift 

Det sidste altså 

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Hvorfor kan det ikke vente til dit barn er gammelt nok til selv at vælge hvad han vil? Hvad har hans forhud gjort siden det pludselig skal være en "forbudt" del af kroppen?

Jeg håber virkelig ikke at dit seneste svar er skrevet i alvor. At sammenligne børnevaccinationsprogrammet med at blive omskåret uden nogen medicinsk årsag er som at påsyn at æbler og bananer er én og samme frugt.

Mener ikke de 2 ting er ens. Mener blot det for os er en selvfølge 

Anmeld

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

For mig er det lige så normalt som en vaccine. Er opvokset med alle mænd i familien og omgangskredsen er omskåret inklusive min mand. Han vil føle sig anderledes. 

Hvordan føle sig anderledes?

Anmeld

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi er meget tætte i familien og jo det ville bestemt blive opdager

Så i sidder simpelthen og blotter tissemænd overfor små drenge. ? 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Så i sidder simpelthen og blotter tissemænd overfor små drenge. ? 

det kan være de er nudister... ej kunne ikke lade være :-)

Anmeld

23. maj 2016

Diosa85

Dorthe1986 skriver:

Åh jeg vil så gerne vide hvorfor der skal omskæres. Hvordan kan det være religion? Hvis gud mente manden ikke skulle have forhud, hvorfor i alverden har han så skabt manden med det? Og en anden ting er, hvorfor venter man ikke til drengen selv kan træffe valget? 

Enig. Hvis forhuden ikke skulle bruges havde evolutionen fjernet den. Men alt i og på vores krop har en funktion 

Anmeld

23. maj 2016

Anonym

Dorthe1986 skriver:

det kan være de er nudister... ej kunne ikke lade være :-)

Anmeld

23. maj 2016

Hectar

Anonym skriver:

Mener ikke de 2 ting er ens. Mener blot det for os er en selvfølge 

Vacciner er absolut ikke en selvfølge, men noget som der findes medicinsk belæg for. Derudover  har det stort set udryddet en forfærdelig masse børnesygdomme herhjemme, som vores børn dermed slipper for.

En vaccine kræver et enkelt stik i armen og så er det overstået. En børneomskæring kræver at man ligger barnet i fuld narkose, gør det udenfor et professionelt hospital, oftest udført af kvaksalvere, bruger massive mængder smertestillende og vigtigst af alt forelægger der ikke et medicinsk grundlag for at gøre det.

Hvis det er så vigtigt at blive omskåret, må jeres dreng selv sørge for at han bliver det den dag han fylder 18. Før det er det simpelthen misbrug af magt overfor det stakkels barn.

Anmeld

23. maj 2016

Aristocats

Jeg synes folk går lige lovligt meget efter manden i stedet for bolden i denne diskussion. 

Det kan vist godt slås fast at omskæring er et meget ømt emne for mange mennesker. Men nu er TS søn omskåret og sådan er det. Jeg tror vedkommende har forstået, at det ikke er velset. Stop så med at komme med børnemishandlings anklager - det fører ikke til nogen saglig diskussion og ændrer ikke på TS valg. 

TS, kontakt lægen der gjorde det eller din egen praktiserende læge. De burde være i stand til at svare på dit spørgsmål omkring heling. 

Derudover vil jeg godt påpege, at jeg ikke aktivt støtter omskæring af små drengebørn, men jeg kender mange mænd der er omskåret fra spæd af og INGEN af dem har men. Ingen tvivl om at risikoen ved det  skal tages alvorligt eller at det retfærdiggøre de konsekvenser det har haft for nogle - men der er ingen grund til at køre SÅ store skræmme kampagner op, somom at alle mænd der er omskåret bare har en uduelig tidssmand etc. Man hører heller ikke om de tusinde + mænd der har det fint efter omskæring. Igen, ingen retfærdiggørelse for omskæring, men i kører det måske lige en tand for meget op, hvis man rent faktisk ser statistisk på det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.