Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Ja det har jeg. Den ledende overlæge roser ham og derudover kender vi som sagt mange hvis børn er blevet omskåret af ham 

Er din søn vaccineret mod noget endnu? Hvis ikke, så synes jeg du skal tage til en rigtig læge i morgen (den der står på dit gule sygesikringskort) og fortælle hvad og hvor der er foregået noget. Jeg er ikke læge, men en stivkrampevaccination havde været smart at have og jeg synes du skal høre en rigtigt læge om den kan fremrykkes til nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonymor10 skriver:

Ja det gør han. Men du ved åbenbart intet om hvordan den slags organisationer fungerer. Han er jo ligesom nødt til at redde ansigt! Ved du hvad der er sket efterfølgende?

Sidst i artiklen er desuden linet op hvor mange alvorlige forsømmelser lægen har begået, samt hvilke. Det tror jeg du er sprunget over.

Som sagt valgte vi ham også pga hans omdømme blandt vores bekendte hvis børn er omwkåret af ham. Det er et forholdsvis nemt indgreb og han har mange års erfaring med netop dette

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonymor10 skriver:

På samme side som du linker til, er der en artikel om hvorfor man bør vente til senere i livet med omskæring. Af sundhedsmæssige årsager. Hvis du er så glad for den hjemmeside, så synes jeg du skal tage at følge deres anbefalinger en anden gang. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er der bittesmå babyer der kæmper for deres liv pga et unødvendigt indgreb. Og jo, nogle af dem er meget tæt på at dø.

Som forældre skal vi altså passe på vores børn! 

Vi har hver især vores egne meninger om hvad der er rigtigt og forkert. For mig er det er must at omskære min søn 

Anmeld

23. maj 2016

Hectar

Anonym skriver:

Som sagt valgte vi ham også pga hans omdømme blandt vores bekendte hvis børn er omwkåret af ham. Det er et forholdsvis nemt indgreb og han har mange års erfaring med netop dette

Men hvorfor? Hvorfor skal dit lille forsvarsløse barn omskæres? Lad venligst være med at blande religion ind i dit svar. Der må jo ligge en væsentlig medicinsk grund bag jeres tilsyneladende velovervejede beslutning, siden det er så vigtigt at operere på bittesmå børn?

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Men hvorfor? Hvorfor skal dit lille forsvarsløse barn omskæres? Lad venligst være med at blande religion ind i dit svar. Der må jo ligge en væsentlig medicinsk grund bag jeres tilsyneladende velovervejede beslutning, siden det er så vigtigt at operere på bittesmå børn?

For mig er det lige så normalt som en vaccine. Er opvokset med alle mænd i familien og omgangskredsen er omskåret inklusive min mand. Han vil føle sig anderledes. 

Anmeld

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi har hver især vores egne meninger om hvad der er rigtigt og forkert. For mig er det er must at omskære min søn 

Og hvorfor er det så et must? Så han ikke kan mærke så meget ved seksuelt samkvem og dermed komme til at gøre skade på kvinder under samleje fordi han bliver nødt til at hamre igennem? 

Er det er must at han skal udsættes for evt livsfare og skrækkelige infektioner?

er det et must at han skal have blottet glansen og udsættes for bakterier der kan fører til infektioner op gennem livet?

er det er must sådan så han ikke kan onanerer som teenager og i voksenlivet?

eller er det bare et must fordi en eller anden magtliderlig profet af en art siger "det skal han bare"?

Anmeld

23. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

For mig er det lige så normalt som en vaccine. Er opvokset med alle mænd i familien og omgangskredsen er omskåret inklusive min mand. Han vil føle sig anderledes. 

Ved ikke lige hvad det er for nogen familie sammenkomster i holder jer siden at drengen skal se hele omgangskredsens tissemænd. Han ville jo aldrig se dem og det er vel ikke det store samtaleemne ved middagsbordet. 

Anmeld

23. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og hvorfor er det så et must? Så han ikke kan mærke så meget ved seksuelt samkvem og dermed komme til at gøre skade på kvinder under samleje fordi han bliver nødt til at hamre igennem? 

Er det er must at han skal udsættes for evt livsfare og skrækkelige infektioner?

er det et must at han skal have blottet glansen og udsættes for bakterier der kan fører til infektioner op gennem livet?

er det er must sådan så han ikke kan onanerer som teenager og i voksenlivet?

eller er det bare et must fordi en eller anden magtliderlig profet af en art siger "det skal han bare"?

Min mand har bestemt ikke nedsat følelse og kan sagtens onanere. Vi gør en masse for at undgå infektion bla med klorhexidin spray og hyppig bleskift 

Anmeld

23. maj 2016

Dorthe1986

Åh jeg vil så gerne vide hvorfor der skal omskæres. Hvordan kan det være religion? Hvis gud mente manden ikke skulle have forhud, hvorfor i alverden har han så skabt manden med det? Og en anden ting er, hvorfor venter man ikke til drengen selv kan træffe valget? 

Anmeld

23. maj 2016

Hectar

Hvorfor kan det ikke vente til dit barn er gammelt nok til selv at vælge hvad han vil? Hvad har hans forhud gjort siden det pludselig skal være en "forbudt" del af kroppen?

Jeg håber virkelig ikke at dit seneste svar er skrevet i alvor. At sammenligne børnevaccinationsprogrammet med at blive omskåret uden nogen medicinsk årsag er som at påstå at æbler og bananer er én og samme frugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.