Heling ved omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

Hectar

Årgangs Mor skriver:

Ej slap da af. Jeg aner ikke hvem lægen er, og synes du går over grænsen 

jeg beder blot folk holde sig til emnet. 

Og jeg synes at du går over grænsen, når du forsvarer og legitimerer børnemishandling af særlig grov karakter. Sådan er vi jo så forskellige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Melde ham for hvad? Han har en registreret klinik på en lægegang i City vest shopping center? Det er altså godkendt af myndighederne 

Børnemishandling. 

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonymor10 skriver:

Har du overhovedet læst den artikel??

Ja det har jeg. Den ledende overlæge roser ham og derudover kender vi som sagt mange hvis børn er blevet omskåret af ham 

Anmeld

22. maj 2016

Kløver

Katafalk skriver:

Og jeg synes at du går over grænsen, når du forsvarer og legitimerer børnemishandling af særlig grov karakter. Sådan er vi jo så forskellige. 

Og hvor ser du min holdning til omskæring henne ??? Jeg har vist ikke tilkendegivet at jeg er for omskæring. Men uanset vores holdninger er omskæring ikke ulovligt hvis det udføres af fagpersonel, og det er ikke relevant for TS spørgsmål. Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvordan det er forgået, for jeg var ikke tilstede 

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Børnemishandling. 

Det er jo ikke ulovligt bare fordi du mener det er forkert.

Anmeld

22. maj 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg forstår ikke hvorfor i er så aggressive? Hvad er det i tror i får ud af det? Andet end at bekræfte hinanden i at i selvfølgelig har en overlegen moral. Før dog en saglig diskussion i stedet. 

Anmeld

22. maj 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Vores søn er helt okay. Han sover trygt og godt. Læs evt denne artikel http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/lagelig-direktor-kritiseret-kirurg-er-en-dygtig-lage/

På samme side som du linker til, er der en artikel om hvorfor man bør vente til senere i livet med omskæring. Af sundhedsmæssige årsager. Hvis du er så glad for den hjemmeside, så synes jeg du skal tage at følge deres anbefalinger en anden gang. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er der bittesmå babyer der kæmper for deres liv pga et unødvendigt indgreb. Og jo, nogle af dem er meget tæt på at dø.

Som forældre skal vi altså passe på vores børn! 

Anmeld

22. maj 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Ja det har jeg. Den ledende overlæge roser ham og derudover kender vi som sagt mange hvis børn er blevet omskåret af ham 

Ja det gør han. Men du ved åbenbart intet om hvordan den slags organisationer fungerer. Han er jo ligesom nødt til at redde ansigt! Ved du hvad der er sket efterfølgende?

Sidst i artiklen er desuden linet op hvor mange alvorlige forsømmelser lægen har begået, samt hvilke. Det tror jeg du er sprunget over.

Anmeld

22. maj 2016

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Jeg er reelt hamrende ligeglad med om hvorvidt én lægefaglig direktør udtaler sig om kvaksalveren som han gør. Såkaldte "læge" har slået flere patienter ihjel, fået påbud og påtaler af Patientklagenævnet og alligevel vender du bare kinden til og lader som ingenting, mens du giver ham lov til at lemlæste dit eget kød og blod.

Tænk at man kan få sig selv til det. Stakkels barn!

Det stakkels barn som du omtaler græd i 10 min men har været veltilpas siden og sover nu. Jeg kender 7 familer hvis børn er omskåret af ham. Jeg tror alle læger begår fejl, men vi tog valget pga hans omdømme blandt de som blev behandlet af ham.

Anmeld

22. maj 2016

Hectar

Astoria skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor i er så aggressive? Hvad er det i tror i får ud af det? Andet end at bekræfte hinanden i at i selvfølgelig har en overlegen moral. Før dog en saglig diskussion i stedet. 

Hvor får du moral til at komme ind i billedet henne? Det handler om en mor, der i lyset af en gammel himmelnisse får lemlæstet sin lillebitte nyfødte søn uden noget som helst medicinsk grundlag for det. Ville du tillade samme form for mishandling, hvis det var dit barn i samme sted? Og så endda af en tvivlsom kvaksalver, der har indtil flere påbud af Patientklagenævnet.

Lad dog barnet vente til det er myndigt og dermed selv kan vælge. Havde der ligget en medicinsk årsag bag var det en helt anden ting at blive omskåret som barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.