Anonym skriver:
Hej 
Jeg har et spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få lidt vinkler på.
Jeg og min mand har hver en datter fra tidligere. Hans er 13, min er 10.
Sammen har vi en på 5 og en på 4 måneder.
Da vi mødtes, havde vi selvf kun de to piger at tænke på. Uha, hvor har det været hårdt at skabe en familie, jeg får gåsehud når jeg tænker på det...
Til sagen: vi har altid haft de to store med på ferier. Mest campingture og sommerhusture.
Vi kunne helt vildt godt tænke os, at komme til syden. Jeg har aldrig prøvet det. Begge piger oplever meget med hhv deres mor og far + alle de bedsteforældre de har.
Vores fælles barn på 5 må jævnligt lægge ører til oplevelser og rejser, som han naturligvis ikke er en del af. Derfor har vi overvejet en rejse kun med vores fælles børn. Også fordi det jo helt klart er ret meget billigere kun at have to børn med. Ellers kan det slet ikke komme på tale, vi har ikke penge til at have 4 børn med.
Mit spørgsmål går på- kan vi tillade os det?
Jeg mener godt selv vi kan- vi har brug for at dyrke den familie, vi sammen har skabt. vores børn har kun os til at give dem rejser og oplevelser
Må jeg høre jeres meninger - helst dem af jer i samme situation eller lignende 
Det er en svaer ting at komme ind paa..
Her kommer alle boernene med(kun tre af dem bor her, kun to er faelles), men det er alle deres boern.
Hende der ikke bor her, kommer endda ogsaa med paa ture, selvom at hun har weekend hos sin mor. Synes det er saa fint.
Men I maa snakke det... Jeg ville ikke goere det, saa ville jeg hellere spare sammen. Det er da ogsaa hyggeligt at have alle boernene med.