Debat om frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Jeg leder efter en tid til frisør, og så faldt jeg lige over dette på en frisørs hjemmeside:

Børneklip

Børn med lus klippes ikke.
Hvis der findes lus, vil man blive opkrævet 250 kr. for spildt arbejdstid.
Børn der er hjemme pga af sygdom er også for syg til at blive klippet.

Personligt synes jeg det er vildt uforskammet skrevet og jeg booker aldrig en tid der! Hvem fanden ville med vilje sende et barn med lus til frisør! Og det virker ikke som om de ville tage sig pænt af barnet, hvis det skulle vise sig.

Har i forvejen et noget anstrengt forhold til frisører, da mange af dem jeg har mødt er nogle uintelligente snobber.

Desværre har mine sædvanlige ikke tid, men kan da se det bliver svært at finde et godt alternativ (jeg har ikke lus )

Synes det er mere uforskammet at kalde folk for uintelligente snobber? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Fremad

Anonym skriver:

Jeg leder efter en tid til frisør, og så faldt jeg lige over dette på en frisørs hjemmeside:

Børneklip

Personligt synes jeg det er vildt uforskammet skrevet og jeg booker aldrig en tid der! Hvem fanden ville med vilje sende et barn med lus til frisør! Og det virker ikke som om de ville tage sig pænt af barnet, hvis det skulle vise sig.

Har i forvejen et noget anstrengt forhold til frisører, da mange af dem jeg har mødt er nogle uintelligente snobber.

Desværre har mine sædvanlige ikke tid, men kan da se det bliver svært at finde et godt alternativ (jeg har ikke lus )

Ja tænk sig at være så snobbet og ligefrem uintelligent at man tænker på sin forretningen, og dens omdømme....

Tvivler på man får flere kunder ved at de kommer hjem derfra med lus, eller bliver syg.... Og at man får en forretning til at køre rundt ved at kaste penge ud af vinduet...

Anmeld Citér

3. april 2016

Mor til Ella

Hvor er det dog en nedladende tone OG mening om frisører 

Tænk at voksne mennesker vil tale om andre. 

Nu har jeg selv en salon og hvad man nogen gange skal finde sig i, og det er  alt fra folk som taler nedladende om os og vores uddannelse som er lige så lang som alle andre håndværkere til folk som kommer med deres stakkels unger som har lus og nærmest forventer vi klipper lus væk.

det er et dagligdags problem som frisør og giver meget spildtid, har dog ikke noget lignende stående på mig hjemmeside.

Anmeld Citér

3. april 2016

A.n.onym.

Kan godt forstå at du måske bliver lidt ramt af måden frisøren formulerer budskabet på men ville ikke blive harm over selve budskabet. Synes godt at det kunne stå i en mere venlig tone, men forstår sagtens at de har de regler. Synes iøvrigt at det er lidt groft at generalisere og kalde dem dét du gør, kan være at der er nogle brodne kar, men de fleste frisører jeg kender er nogle utrolig engagerede , kreative, udadvendte, flinke og kloge kvinder og mænd 

Anmeld Citér

3. april 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes egentlig det er skrevet fint - hvad synes du der skulle stå? 

Jeg synes du er uforskammet med din bemærkning om frisører. 

Anmeld Citér

3. april 2016

TNBC

Anonym skriver:

Børneklip

Det er vel for at folk IKKE goer det.

De har vel proevet det foer og det er surt at bruge arbejdstid paa det, saa jeg synes at det er fair nok at sige, hvis I bryder vores regler, saa maa I betale for et klip... Saa holder folk nok op.

Anmeld Citér

29. juni 2018

moza

29. juni 2018

100%anonym

Opslaget er 2 år gammelt. Tror ts har fundet en frisør i mellemtiden  

Anmeld Citér

29. juni 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
29. juni 2018

Anonym

Det skriver de jo nok, fordi de har oplevet at folk gør det. Jeg er mere forarget over, at folk kan finde på at sende deres syge børn til frisør.

Når det er sagt, så har jeg da engang oplevet at måtte diskutere med en frisør, der troede at luseæg = lus. Det bliver op ad bakke at overbevise mig om, at man ved ret meget om hår, hvis man ikke ved at friske "levende" luseæg ikke sidder 3 cm ude i håret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.