Mullesmith skriver:
Hvis ikke det var fordi jeg har 2 børn mere og et stort hus det skal holdes og aftenmad der skal laves osv, så kan det da godt være jeg havde mere ro i hovedet til det amning, men har allermest lyst til at droppe det helt og give flaske for at få noget ro og fred, og også være sammen med de to store, lillebror sover nemlig ikke ret meget om dagen og hvis ikke han er ordentlig mæt så pyllere han og græder og vil hænge på en arm HELE tiden 
Nu har jeg ikke læst hele tråden,
men ville alligevel lige skrive en kommentar..
jeg har ammet begge mine børn, dog ammede jeg kun den mindste til han var 5 måneder, han hang konstant i mig og blev ikke mæt. Fra den ene dag til den anden droppede jeg flasken, og fortryd ikk et skund..
Hvis du føler han og du trives bedre med flaske, så er det ikk er spørgsmål om hvad andre syntes du skal gøre, du skal gøre det der føltes bedst for dig og sin søn. Kender flere der har dropper amningen efter nogle uger , og de er altså ikk blevet set ned på..
Du skal aldrig havde dårlig samvittighed, du ved bedst hvad der fungere hos dig og hvad der ikke gør
Anmeld
Citér