Mullesmith skriver:
Jeg synes efter at have ammet i 7 uger nu, at det sket ikke bliver nemmere psykisk at sidde og bruge så meget tid med patterne fremme
jeg gider det simpelthen ikke og jeg synes min blufærdighed tager over når jeg er nogen steder ned lillemand så har jeg slet ikke ro eller lyst til at amme mit barn! Han har derfor i nogle uger fået flaske med mme indimellem, jeg ammer stortset kun fordi min samvittighed siger mig at jeg skal! Jeg har det egentlig okay med at amme herhjemme men kun fordi jeg ved at jeg egentlig ikke behøver og at det står en flaske i køleskabet til ham også! jeg synes amning er MEGET mere besværligt end flaske! Om natten får han dog kun bryst og det er også der jeg har mest mælk, så det er faktisk skønt så skal jeg ikke op og varme flaske. Han får nu 4 flasker i døgnet med 120ml i hver og så resten ved mig. andre der synes at amning er en Bitch?? 
Kan du ikke bare malke ud og så give i flaske?
Jeg er ret sikker på at du kan mætte ham med blot din egen mælk, det er en skrøne (som mange desværre hælder til) at de ikke kan mætte deres børn, og så hopper over på flasken i stedet.
Synes du skal lytte lidt til din dårlige samvittighed, og så fortsætte amningen, uden alt det der flaske. Du har ca 4 måneder tilbage, så kan du begynde på fast føde. Tænk at det faktisk er en virkelig kort periode af dit barns liv, hvor du skal ofre dig selv lidt, og så tænk på alle de gode fordele du giver dit barn ved at amme.
Anmeld
Citér