Sandratoft skriver:
Når det blot handler om at hun synes det er besværligt fordi han vil amme ofte (hvilket er helt normalt) så synes jeg det er noget pjat. Min holdning bunder nok også i at jeg vil gå langt for amning, hvor andre vil give op tidligere, og derfor er mere tilbøjelige til at hoppe med på "drop amningen, så du kan få det nemt igen mor"
Jeg synes nu også TS skriver at hun føler at hun først får et veltilpas barn når barnet har fået flaske, ergo virker det da som om barnet ikke får nok?
Synes altså det er ekstremt dømmende bare at skrive at det er noget pjat at folk ikke kan amme deres børn mætte, hvem filan kan gøre sig til dommer over det?
Jeg har også et ekstremt anstreng forhold til amning, som andre i tråden her, kan jeg heller ikke forklare hvorfor. Men jeg gider da ikke gå og have det elendigt i 6 måneder fordi mit barn SKAL ammes.
Det gik elendigt første gang - og må da ærligt indrømme at jeg har virkelig svært ved at forestille mig at det vil lykkes OG at jeg vil bryde mig om det anden gang....
Anmeld
Citér