Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Mcj

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke med baby  

Det med kvalmen er meget forskelligt. Nogle døjer med den hele graviditeten og nogle går det væk ved en 12 ugers tid. 

Jeg er kun 8+2 og Sys godt nok det slemt. I dag særligt ! har købt cola, vindruer og mælk. 

Også stort tillykke til dig!  Er det den første?

Ja det tænkte jeg nok. Jeg synes bare det er rart hvis det er ved at gå væk, for puha jeg har godt nok haft det skidt! :-( 

cola kan jeg næsten ikke drikke mere efter jeh er blevet gravid. Det er SÅ underligt. Men danskvand derimod! Kan jeg næsten ikke undvære mere. Det har faktisk hjulpet en del på kvalmen sammen med sodavands is  

håber snart din kvalme også fortager sig lidt, for det er virkelig uudholdeligt! 

Ved du hvordan jeg finder den der gruppe på fb? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Nadiapigen

Mcj skriver:

Også stort tillykke til dig!  Er det den første?

Ja det tænkte jeg nok. Jeg synes bare det er rart hvis det er ved at gå væk, for puha jeg har godt nok haft det skidt! :-( 

cola kan jeg næsten ikke drikke mere efter jeh er blevet gravid. Det er SÅ underligt. Men danskvand derimod! Kan jeg næsten ikke undvære mere. Det har faktisk hjulpet en del på kvalmen sammen med sodavands is  

håber snart din kvalme også fortager sig lidt, for det er virkelig uudholdeligt! 

Ved du hvordan jeg finder den der gruppe på fb? 

Tusinde tak  og nej det nr 2. Har en dreng der bliver 1 år her på mandag 

Jeg æder os sodavandsis. Og æder vindruer og andet frisk frugt. I dag har været særlig slemt., synes jeg. Har også købt de der seaband som også har taget toppen. 

Hmm nej jeg ved ikke med den gruppe. Jeg har også forsøgt nogle gange. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Novebaby

Mcj skriver:

Jeg har også termin i november, D. 14/11  men jeg kan altså heller ikke finde gruppen inde på Facebook? :/ 

det med trætheden kan jeg sagtens genkende! Puha hvor er jeg træt hele tiden. Sover hele natten, gerne 10-12 timer hvis jeg kan komme til det og så kan jeg også sagtens sove til middag når jeg kommer hjem  

kvalmen har jeg virkelig også lidt meget af, men det er som om de sidste to dage her, at det er gået lidt i sig selv igen?? Er det normalt. 

Hilsen Malene  10+1 

Stort tillykke  Jeg tror at det er helt normalt ift. kvalmen. med min første havde jeg kun lidt kvalme i uge 7-8 og det var så det, kastede kun op under selve fødslen... men denne gang har jeg haft meget mere kvalme og opkast...synes dog at det har aftaget en smule, hvilket jeg er mega glad for. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Stort tillykke  Jeg tror at det er helt normalt ift. kvalmen. med min første havde jeg kun lidt kvalme i uge 7-8 og det var så det, kastede kun op under selve fødslen... men denne gang har jeg haft meget mere kvalme og opkast...synes dog at det har aftaget en smule, hvilket jeg er mega glad for. 

Det lækkert nok den gør det. Her kommer den og går hele tiden. Men håber godt nok den snart er ovre  

Var til scanning i dag  lille spire på 2 cm og fint hjerte 

Anmeld Citér

22. april 2016

Morfor3

MissMaria skriver:

Kan ikke finde gruppen, er den lukket eller hemmelig ?

Kun lukket... 

Mærkeligt den ikke kan findes ������

Anmeld Citér

22. april 2016

Morfor3

Morfor3 skriver:

Kun lukket... 

Mærkeligt den ikke kan findes ������

https://www.facebook.com/groups/1759399624278964/

Kan i måske komme ind via linket ?

Anmeld Citér

22. april 2016

Mcj

Morfor3 skriver:

Jeg har anmodet om medlemskab nu. Kan andre se at jeg bliver medlem af gruppen?? Der er nemlig ingen af mine veninder der ved noget endnu :-) 

Anmeld Citér

22. april 2016

Nadiapigen

Mcj skriver:

Jeg har anmodet om medlemskab nu. Kan andre se at jeg bliver medlem af gruppen?? Der er nemlig ingen af mine veninder der ved noget endnu :-) 

Den er hemmelig. Så det kun dem der er medlemmer der kan se den. Har heller intet fortalt endnu 

Anmeld Citér

22. april 2016

MissMaria

Morfor3 skriver:

Har anmodet nu ;0)

Anmeld Citér

22. april 2016

Morfor3

Mcj skriver:

Nu er den gjort hemmelig så der ingen risiko er for at man bliver opdaget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.