Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa.
Jeg er idag ca 5+6 henne. Har fået tid til 1 lægebesøg den 20 april. Og blodprøvetid den 25.april
Jeg glæder mig!
Hvor langt er i henne ? Og er det den 1 ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa.. Her er det nr. 2 og har termin 7/11, så er 9+0 idag.. Jeg skal til lægen på fredag, har været til terminsscanning og se den lille blop på 2 cm.. Skal starte til akupunktur på mandag pga. kvalme..
Det samme for mig, jeg har termin den 7/11 og dette er min nummer 2 Jeg er 9+0 og skal til nakkefold den 29 april har første lægebesøg imorgen. Jeg har været til en terminsscanning og set den lille bebs der ligger der
Tasbas skriver: Hejsa.. Her er det nr. 2 og har termin 7/11, så er 9+0 idag.. Jeg skal til lægen på fredag, har været til terminsscanning og se den lille blop på 2 cm.. Skal starte til akupunktur på mandag pga. kvalme..
Stort tillykke Hvor skønt. Det var hurtigt du var til termins scanning.
Novebaby skriver: Det samme for mig, jeg har termin den 7/11 og dette er min nummer 2 Jeg er 9+0 og skal til nakkefold den 29 april har første lægebesøg imorgen. Jeg har været til en terminsscanning og set den lille bebs der ligger der
Stort tillykke Hvor er det skønt.
Dt ikke helt gået op for mig endnu, tror først når man kommer til scanningen, så kan man virkelig se at der er et lille menneske inden I en. Sådan havde jeg det også med den 1. Troede ikke helt på det...
Men hvor er det fantastisk
Hej
Jeg har termin 9/11 og er i dag 9+0. Er mit 3 barn og hold op jeg døjer en del i denne.
Havde ellers to lette graviditeter - det viser jo tydeligt at det kan være så vidt forskellig
Blodprøve på fredag og så venter jeg spændt på NF ☺
Morfor3 skriver: Hej Jeg har termin 9/11 og er i dag 9+0. Er mit 3 barn og hold op jeg døjer en del i denne. Havde ellers to lette graviditeter - det viser jo tydeligt at det kan være så vidt forskellig Blodprøve på fredag og så venter jeg spændt på NF ☺
Stort tillykke Hvor er det skønt med så mange der vil dele oplevelsen
Det så spændende. Ja graviditeten kan være vidt forskellige. Er det så drenge eller piger eller en a hver du har
Nadiapigen skriver: Stort tillykke Hvor er det skønt med så mange der vil dele oplevelsen Det så spændende. Ja graviditeten kan være vidt forskellige. Er det så drenge eller piger eller en a hver du har
Det er såmænd 2 drenge fra 2011 og 2012. ☺
Så det er lidt spændende om der gemmer sig en pige eller blot en ny mand/far gør udslaget for en helt anderledes graviditet.
Har I overvejet om i vil vide kønnet ?
Morfor3 skriver: Det er såmænd 2 drenge fra 2011 og 2012. ☺ Så det er lidt spændende om der gemmer sig en pige eller blot en ny mand/far gør udslaget for en helt anderledes graviditet. Har I overvejet om i vil vide kønnet ?
Skønt med drenge Har selv en lille dreng der bliver et år d 25 april
Vi vil gerne vide kønnet. Hva med jer ?
Nadiapigen skriver: Skønt med drenge Har selv en lille dreng der bliver et år d 25 april Vi vil gerne vide kønnet. Hva med jer ?
Nej jeg tror vi springer over ☺ vidste det heller ikke med nr 2 og det var ekstra overvældende til fødslen og vildt spændende ☺
Forresten har jeg oprettet termin november 2016 gruppe på Facebook for en uges tid. Der bare ikke nogen tænkte det var for tidligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128