Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.665 visninger
75 svar
33 synes godt om
2. april 2016

Nadiapigen

Hejsa. 

Jeg er idag ca 5+6 henne. Har fået tid til 1 lægebesøg den 20 april.  Og blodprøvetid den 25.april

Jeg glæder mig! 

Hvor langt er i henne ? Og er det den 1 ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Tasbas

Hejsa.. Her er det nr. 2 og har termin 7/11, så er 9+0 idag.. Jeg skal til lægen på fredag, har været til terminsscanning og se den lille  blop på 2 cm.. Skal starte til akupunktur på mandag pga. kvalme..

Anmeld Citér

4. april 2016

Novebaby

Det samme for mig, jeg har termin den 7/11 og dette er min nummer 2  Jeg er 9+0 og skal til nakkefold den 29 april har første lægebesøg imorgen. Jeg har været til en terminsscanning og set den lille bebs der ligger der

Anmeld Citér

4. april 2016

Nadiapigen

Tasbas skriver:

Hejsa.. Her er det nr. 2 og har termin 7/11, så er 9+0 idag.. Jeg skal til lægen på fredag, har været til terminsscanning og se den lille  blop på 2 cm.. Skal starte til akupunktur på mandag pga. kvalme..

Stort tillykke  Hvor skønt. Det var hurtigt du var til termins scanning. 

Anmeld Citér

4. april 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Det samme for mig, jeg har termin den 7/11 og dette er min nummer 2  Jeg er 9+0 og skal til nakkefold den 29 april har første lægebesøg imorgen. Jeg har været til en terminsscanning og set den lille bebs der ligger der

Stort tillykke  Hvor er det skønt.

Dt ikke helt gået op for mig endnu, tror først når man kommer til scanningen, så kan man virkelig se at der er et lille menneske inden I en. Sådan havde jeg det også med den 1. Troede ikke helt på det... 

Men hvor er det fantastisk 

Anmeld Citér

6. april 2016

Morfor3

Hej  

Jeg har termin 9/11 og er i dag 9+0. Er mit 3 barn og hold op jeg døjer en del i denne. 

Havde ellers to lette graviditeter - det viser jo tydeligt at det kan være så vidt forskellig  

Blodprøve på fredag og så venter jeg spændt på NF ☺

Anmeld Citér

6. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Hej  

Jeg har termin 9/11 og er i dag 9+0. Er mit 3 barn og hold op jeg døjer en del i denne. 

Havde ellers to lette graviditeter - det viser jo tydeligt at det kan være så vidt forskellig  

Blodprøve på fredag og så venter jeg spændt på NF ☺

Stort tillykke  Hvor er det skønt med så mange der vil dele oplevelsen 

Det så spændende. Ja graviditeten kan være vidt forskellige. Er det så drenge eller piger eller en a hver du har 

Anmeld Citér

6. april 2016

Morfor3

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke  Hvor er det skønt med så mange der vil dele oplevelsen 

Det så spændende. Ja graviditeten kan være vidt forskellige. Er det så drenge eller piger eller en a hver du har 

Det er såmænd 2 drenge fra 2011 og 2012. ☺ 

Så det er lidt spændende om der gemmer sig en pige �� eller blot en ny mand/far gør udslaget for en helt anderledes graviditet. �� 

Har I overvejet om i vil vide kønnet ?

Anmeld Citér

6. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Det er såmænd 2 drenge fra 2011 og 2012. ☺ 

Så det er lidt spændende om der gemmer sig en pige �� eller blot en ny mand/far gør udslaget for en helt anderledes graviditet. �� 

Har I overvejet om i vil vide kønnet ?

Skønt med drenge  Har selv en lille dreng der bliver et år d 25 april 

Vi vil gerne vide kønnet.  Hva med jer ? 

Anmeld Citér

6. april 2016

Morfor3

Nadiapigen skriver:

Skønt med drenge  Har selv en lille dreng der bliver et år d 25 april 

Vi vil gerne vide kønnet.  Hva med jer ? 

Nej jeg tror vi springer over ☺ vidste det heller ikke med nr 2 og det var ekstra overvældende til fødslen og vildt spændende ☺ 

Forresten har jeg oprettet termin november 2016 gruppe på Facebook for en uges tid. Der bare ikke nogen ������ tænkte det var for tidligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.