Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2016

MissMaria

Morfor3 skriver:

Den jeg har lavet derinde på facebook,  hedder; Termin november 2016

Her ved hele min arbejdsplads det. Arbejder i et ret farligt miljø og derfor er det vigtigt at disse informationer videregives ☺ 

Min familie ved det også og veninder. Er vild dårlig til at holde det skjult og så er min tankegang også at hvis man mister er det rart med noget støtte.  Og alle ved jo at man kan miste så der er intet pinligt i det ☺

Kan ikke finde gruppen, er den lukket eller hemmelig ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Nadiapigen

MissMaria skriver:

Kan ikke finde gruppen, er den lukket eller hemmelig ?

Jeg har også problemer med at finde den.  

Men den er hemmelig mener jeg.

Anmeld Citér

17. april 2016

MissMaria

Nadiapigen skriver:

Jeg har også problemer med at finde den.  

Men den er hemmelig mener jeg.

Hvis den er hemmelig, er den vel ikke til at finde 

Anmeld Citér

17. april 2016

Nadiapigen

MissMaria skriver:

Hvis den er hemmelig, er den vel ikke til at finde 

Haha jeg aner det ikke  

Anmeld Citér

19. april 2016

Novebaby

Puha er der nogen af jer der stadig er plaget af enorm træthed.. Jeg føler at jeg kunne sove hele døgnet rundt Min kvalme/opkast er dog ved at blive mindre, men til gengæld lider jeg af blister i munden Det er aldrig noget jeg har lidt af før??? Den ene når ikke at gå væk, før den næste er dukket op Med min første, led jeg meget af halsbrand, allerede to måneder inden i graviditeten.. Men det er der intet af denne gang hvordan går det med jer... har i fået flere gener eller færre??  

Knus herfra 11+1 

Anmeld Citér

19. april 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Puha er der nogen af jer der stadig er plaget af enorm træthed.. Jeg føler at jeg kunne sove hele døgnet rundt Min kvalme/opkast er dog ved at blive mindre, men til gengæld lider jeg af blister i munden Det er aldrig noget jeg har lidt af før??? Den ene når ikke at gå væk, før den næste er dukket op Med min første, led jeg meget af halsbrand, allerede to måneder inden i graviditeten.. Men det er der intet af denne gang hvordan går det med jer... har i fået flere gener eller færre??  

Knus herfra 11+1 

Jeg er også ENORMT træt.  Og kan sove hele tiden. Sover gerne en lur på mellem 2 og 3.5 time hver dag. Og kan sagtens sove om natten.  Puha!  jeg lider a kvalme on /off. Der har lige været nogle gode dage, hvor det ikk var så slemt. 

Men i dag...   ved jeg skal spise et eller andet, men vi har intet jeg har lyst til. Prøver lige nu a æde knækbrød. Og drikke lidt saft. Håber snart kvalme er på retur igen. Det er forfærdeligt! 

Jeg HADER a kaste op. Men jeg vil hellere ha kvalme og så kaste op og så det ligesom var det. I stedet for a ha kvalme hele dagen uden opkast.  

Anmeld Citér

19. april 2016

Mcj

Jeg har også termin i november, D. 14/11  men jeg kan altså heller ikke finde gruppen inde på Facebook? :/ 

det med trætheden kan jeg sagtens genkende! Puha hvor er jeg træt hele tiden. Sover hele natten, gerne 10-12 timer hvis jeg kan komme til det og så kan jeg også sagtens sove til middag når jeg kommer hjem  

kvalmen har jeg virkelig også lidt meget af, men det er som om de sidste to dage her, at det er gået lidt i sig selv igen?? Er det normalt. 

Hilsen Malene  10+1 

Anmeld Citér

19. april 2016

Nadiapigen

Mcj skriver:

Jeg har også termin i november, D. 14/11  men jeg kan altså heller ikke finde gruppen inde på Facebook? :/ 

det med trætheden kan jeg sagtens genkende! Puha hvor er jeg træt hele tiden. Sover hele natten, gerne 10-12 timer hvis jeg kan komme til det og så kan jeg også sagtens sove til middag når jeg kommer hjem  

kvalmen har jeg virkelig også lidt meget af, men det er som om de sidste to dage her, at det er gået lidt i sig selv igen?? Er det normalt. 

Hilsen Malene  10+1 

Stort tillykke med baby  

Det med kvalmen er meget forskelligt. Nogle døjer med den hele graviditeten og nogle går det væk ved en 12 ugers tid. 

Jeg er kun 8+2 og Sys godt nok det slemt. I dag særligt ! har købt cola, vindruer og mælk. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Mie89

Hej alle 

Jeg har termin d. 4/11 med barn nummer to! Har i forvejen en søn på 2år 

Ligesom jer andre døjer jeg MEGET med kvalme, opkast og træthed! Så meget at jeg har været sygemeldt hele april   Det er bare så træls og gider bare ikke mere!! Er 11+3 idag, så håber og krydser bare for at det går over sammen med 1. Trimester så jeg kan komme på arbejde igen! 

Jeg kan desuden desværre heller ikke finde gruppen på Facebook? 

Anmeld Citér

19. april 2016

Nadiapigen

Mie89 skriver:

Hej alle 

Jeg har termin d. 4/11 med barn nummer to! Har i forvejen en søn på 2år 

Ligesom jer andre døjer jeg MEGET med kvalme, opkast og træthed! Så meget at jeg har været sygemeldt hele april   Det er bare så træls og gider bare ikke mere!! Er 11+3 idag, så håber og krydser bare for at det går over sammen med 1. Trimester så jeg kan komme på arbejde igen! 

Jeg kan desuden desværre heller ikke finde gruppen på Facebook? 

Stort tillykke med baby  

Forbandede kvalme.!  jeg har heldigvis haft mange fridage, ellers har jeg også bare ligget på langs. Så forfærdeligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.