Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Nej jeg tror vi springer over ☺ vidste det heller ikke med nr 2 og det var ekstra overvældende til fødslen og vildt spændende ☺ 

Forresten har jeg oprettet termin november 2016 gruppe på Facebook for en uges tid. Der bare ikke nogen ������ tænkte det var for tidligt 

Kan helt sikkert godt følge dig med spændingen ved fødslen.  

Uh godt,  jeg søger. - er den hemmelig. Familien ved det ikk endnu, nemlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Morfor3

Nadiapigen skriver:

Kan helt sikkert godt følge dig med spændingen ved fødslen.  

Uh godt,  jeg søger. - er den hemmelig. Familien ved det ikk endnu, nemlig 

Den er hemmelig. Man kan finde gruppen men ikke se hvem der er medlem eller hvad der bliver skrevet ☺

Anmeld Citér

7. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Den er hemmelig. Man kan finde gruppen men ikke se hvem der er medlem eller hvad der bliver skrevet ☺

Hvad hedder den. Prøvede a søge i går. Men kunne ikke rigtig se nogle ? 

Anmeld Citér

8. april 2016

Novebaby

Jeg vil gerne have kønnet at vide  Jeg tror at det bliver endnu en dreng, men det kan være at man bliver overrasket  Jeg prøver også lige at checke face om jeg kan finde det.

Anmeld Citér

8. april 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Jeg vil gerne have kønnet at vide  Jeg tror at det bliver endnu en dreng, men det kan være at man bliver overrasket  Jeg prøver også lige at checke face om jeg kan finde det.

Så må du lige skrive hvis du finder den 

Anmeld Citér

11. april 2016

Machmüllerbebs

Hej jeg er 8+3. Vi skal havde vores første d.18.11 jeg glæder mig helt vildt. Også har jeg bare en fornemmelse af at det en pige. Men man ved jo aldrig. 

Første lægebesøg er på fredag. Bliver spændende. 

Hvordan kan det være nogle af jer har været til scanning?

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Hej jeg er 8+3. Vi skal havde vores første d.18.11 jeg glæder mig helt vildt. Også har jeg bare en fornemmelse af at det en pige. Men man ved jo aldrig. 

Første lægebesøg er på fredag. Bliver spændende. 

Hvordan kan det være nogle af jer har været til scanning?

Stort tillykke med baby  jeg er i dag 7+1. Og skal til første læge besøg den 20. Så er er desværre lang tid til endnu. 

Jeg har også en fornemmelse a, a det en baby girl. Men det kun fordi jeg har så meget kvalme 

Har i sagt det til familierne endnu? 

Anmeld Citér

11. april 2016

Machmüllerbebs

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke med baby  jeg er i dag 7+1. Og skal til første læge besøg den 20. Så er er desværre lang tid til endnu. 

Jeg har også en fornemmelse a, a det en baby girl. Men det kun fordi jeg har så meget kvalme 

Har i sagt det til familierne endnu? 

Tak og i lige måde. Ja tiden kan være lang til man skal afsted til lægen.  
nej. Kun til en nær veninde. Men vi har snakket om at fortælle det til vores forældre når jeg har været til læge. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Tak og i lige måde. Ja tiden kan være lang til man skal afsted til lægen.  
nej. Kun til en nær veninde. Men vi har snakket om at fortælle det til vores forældre når jeg har været til læge. 

Uh spændende  

Vi mangler a sige det til vores forældre. Min søster ved det. Og en nær arbejdskolleger 

Anmeld Citér

11. april 2016

Machmüllerbebs

Hvornår har i planer om at fortælle dem det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.