Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2016

Novebaby

Jeg kan stadig ikke finde gruppen.. og der er ingen af linkene som virker????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Mcj

Novebaby skriver:

Jeg kan stadig ikke finde gruppen.. og der er ingen af linkene som virker????

Jeg kan heller ikke finde gruppen nu. Men tænker det er fordi den er hemmelig. Så skal man vidst inviteres for at blive medlem :-)

Anmeld Citér

25. april 2016

Nadiapigen

Puha!  I dag har jeg det virkelig elendigt ... 

Kvalme non stop. Opkastning uden der egentlig kommer noget op. Fordi jeg intet kan spise. 

Har en ligge dag på sofaen, der har jeg det bedst. Har fået lidt agurk og gulerods stave, vand og små bider af rutebiler (den lille kage) der lige kan tage lidt a kvalmen .. føj for sa*an. Er det mon nu kvalmen topper.  Er idag 9+2   

Anmeld Citér

26. april 2016

Machmüllerbebs

Nadiapigen skriver:

Puha!  I dag har jeg det virkelig elendigt ... 

Kvalme non stop. Opkastning uden der egentlig kommer noget op. Fordi jeg intet kan spise. 

Har en ligge dag på sofaen, der har jeg det bedst. Har fået lidt agurk og gulerods stave, vand og små bider af rutebiler (den lille kage) der lige kan tage lidt a kvalmen .. føj for sa*an. Er det mon nu kvalmen topper.  Er idag 9+2   

Er 10+4 og døjer stadig med kvalme og nogen gange opkast.  For at der er væk efter uge 12 

føler med dig. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Machmüllerbebs

Igår kom indkaldelse til NF er så glad. Skal den 10 maj. Om 14 dage. Håber de går hurtig hehe 

er det normalt at man også skal ind og snakke med en læge?

Anmeld Citér

26. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Er 10+4 og døjer stadig med kvalme og nogen gange opkast.  For at der er væk efter uge 12 

føler med dig. 

Jeg  for jeg også snart er færdig med det. Er så utilpas   feberlignende, kvalme og uro ... 

Gå nu væk så man kan nyde det 

Anmeld Citér

28. april 2016

Novebaby

Jeg er 12+3 idag og synes at kvalmen er vent tilbage.. Jeg stod i morges og ventede på bussen, da en voldsom kvalme kom frem.. Det resulteret i at jeg stod og kastede op bag busstoppestedet Puha hvad har de andre der også stod der, ikke tænkt om mig... det er sådan hver morgen stort set, med voldsom kvalme og til tider med opkast og tæt på opkast... Håber seriøst at det snart holder inde.. Jeg skal til Nakkefold, imorgen. Glæder mig til at se den lille bebs derinde 

Anmeld Citér

28. april 2016

Nadiapigen

Novebaby skriver:

Jeg er 12+3 idag og synes at kvalmen er vent tilbage.. Jeg stod i morges og ventede på bussen, da en voldsom kvalme kom frem.. Det resulteret i at jeg stod og kastede op bag busstoppestedet Puha hvad har de andre der også stod der, ikke tænkt om mig... det er sådan hver morgen stort set, med voldsom kvalme og til tider med opkast og tæt på opkast... Håber seriøst at det snart holder inde.. Jeg skal til Nakkefold, imorgen. Glæder mig til at se den lille bebs derinde 

Øv hvor lyder det forfærdeligt. Og så i det offentlige  jeg fik akupunktur i dag. De sidste 2 dage har kvalme været nogle lunde på stand by. Men valgte alligevel a tage afsted til akupunktur  så jeg håber det virker. 

Årh hvor bliver det skønt a se den lille. Ih hvor jeg glæder mig til det min tur!

Anmeld Citér

2. maj 2016

Morfor3

Machmüllerbebs skriver:

Igår kom indkaldelse til NF er så glad. Skal den 10 maj. Om 14 dage. Håber de går hurtig hehe 

er det normalt at man også skal ind og snakke med en læge?

Er det din første? Man indkaldes som regel ved forhøjet bmi eller hvis man har nogle ting der skal tages hensyn  til. Har man haft komplikationer ved tidligere graviditer/fødsler drøftes dette. 

Var nemlig også ved lægen efter NF i dag ��

Anmeld Citér

2. maj 2016

Nadiapigen

Jeg er indkaldt til Nakkefoldsscanning d 18 maj. Uh hvor jeg glæder mig. Manden skal med  

Er spændt på a se den lille spire igen. Tænker hele tiden om den stadig lever - det vel meget "normalt" a tænke såen om ens lille baby. 

Er i dag 10+2 og kvalmen er væk ( 7.9.13)  bank under bordet. 

Jeg er spændt på om den sku vise sig igen. 

Hvordan går det hos jer ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.