Dejligt at følges med nogle !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Hvornår har i planer om at fortælle dem det? 

Til vores søns 1 års vi holder her den 23. Har købt en body hvor der står ' jeg glæder mig til november ' foran..

Og bagpå .." jeg skal være storebror " 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Machmüllerbebs

Nadiapigen skriver:

Til vores søns 1 års vi holder her den 23. Har købt en body hvor der står ' jeg glæder mig til november ' foran..

Og bagpå .." jeg skal være storebror " 

Ej hvor en sjov ide. 

Min oldemor bliver 90 år 7 maj og jeg har tænkt mig at holde en tale og fortælle hende at hun bliver tipoldemor . 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Ej hvor en sjov ide. 

Min oldemor bliver 90 år 7 maj og jeg har tænkt mig at holde en tale og fortælle hende at hun bliver tipoldemor . 

Årh hvor sødt. ! Bliver helt rørt  

Det bliver stort for hende 

Anmeld Citér

11. april 2016

Machmüllerbebs

Nadiapigen skriver:

Årh hvor sødt. ! Bliver helt rørt  

Det bliver stort for hende 

Glæder mig også til det. Og er spændt på reaktions i festsalen. Det bliver hendes første tipoldebarn. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Nadiapigen

Machmüllerbebs skriver:

Glæder mig også til det. Og er spændt på reaktions i festsalen. Det bliver hendes første tipoldebarn. 

Årh det bliver sååååå godt.! Håber på en update 

Anmeld Citér

13. april 2016

Morfor3

Den jeg har lavet derinde på facebook,  hedder; Termin november 2016

Her ved hele min arbejdsplads det. Arbejder i et ret farligt miljø og derfor er det vigtigt at disse informationer videregives ☺ 

Min familie ved det også og veninder. Er vild dårlig til at holde det skjult og så er min tankegang også at hvis man mister er det rart med noget støtte.  Og alle ved jo at man kan miste så der er intet pinligt i det ☺

Anmeld Citér

13. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Her ved hele min arbejdsplads det. Arbejder i et ret farligt miljø og derfor er det vigtigt at disse informationer videregives ☺ 

Min familie ved det også og veninder. Er vild dårlig til at holde det skjult og så er min tankegang også at hvis man mister er det rart med noget støtte.  Og alle ved jo at man kan miste så der er intet pinligt i det ☺

Jeg prøver at søge på navnet  

Ja jeg er enig, det rart at have nogle a snakke med det om , hvis det skulle ske.  Håber vi ikke! 

Nogle a mine kollegaer ved det også.  Jeg har også et lidt fysisk hårdt arbejde. Nu skal jeg bare ha sagt det til de andre 

Hvornår går det med dig? Kvalme , eller mærker du intet 

Anmeld Citér

13. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Kan simpelthen ikke finde nogle gruppe ved det navn. Har prøvet alt? 

Anmeld Citér

16. april 2016

Morfor3

Nadiapigen skriver:

Jeg prøver at søge på navnet  

Ja jeg er enig, det rart at have nogle a snakke med det om , hvis det skulle ske.  Håber vi ikke! 

Nogle a mine kollegaer ved det også.  Jeg har også et lidt fysisk hårdt arbejde. Nu skal jeg bare ha sagt det til de andre 

Hvornår går det med dig? Kvalme , eller mærker du intet 

Hmm mærkeligt. .. jeg sender lige en besked med navn så ja vi fik de hinanden på Facebook så skal jeg tilføje dig ☺ 

Jeg har bestemt fået det bedre. Har haft det frygtelig. Det lader til at være over nu. 

Og NF og gennemscanning er tikket i d i eboks. NF 02.05 ���� wee. 

Anmeld Citér

16. april 2016

Nadiapigen

Morfor3 skriver:

Hmm mærkeligt. .. jeg sender lige en besked med navn så ja vi fik de hinanden på Facebook så skal jeg tilføje dig ☺ 

Jeg har bestemt fået det bedre. Har haft det frygtelig. Det lader til at være over nu. 

Og NF og gennemscanning er tikket i d i eboks. NF 02.05 ���� wee. 

Det er mærkelig jeg ikke kan finde dig. Når jeg søger på dit navn. Men ved jo heller ikk hvorn du ser ud  har skrevet en besked til dig med mit navn. 

Er glad for du har fået det bedre. Jeg er snot hamrende forkølet, og magter ingenting. Har arbejdet i dag og skal igen i morgen  

Kvalme er det stadig lidt a bliver så spændende med Nakkefoldsscanning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.