Annemor43 skriver:
Hejsa
Vi er et par som har min datter på snart 17 og sammen har vi en datter på 6 og en søn på 3. Min mand har været gift før i mange år og kunne ikke få børn i det forhold. Så da vi mødte hinanden for 8 år siden skyndte vi os at komme igang og præcis 1 år efter vores kærsteri startede havde jeg termin med vores første fælles datter. 4 år efter kom vores søn og så troede vi at det skulle slutte der. MEN MEN MEN..... Vi føler ikke at vi er helt færdige og længes efter ventetiden, babyen, natterenderi, amning, at se baby vokse og udvikle sig osv osv osv. Vi er også lidt bange for hvad folk omkring os mener om det for vi er henholdsvis 43 (mig) og 51 min mand.
Vi bruger alt vores tid på vores unger og min mand især er fantastisk nærværende og deltagende og en fantastisk far. Ungerne får nogle lidt ældre forældre men nogle forældre som er der for dem og som ikke har travlt med at skulle i byen med vennerne, skabe karriere eller lign.
Min store pige synes vi er tossede for vi har jo meget at se til med de to små vi har i forvejen, de to små snakker om at de gerne vil have en lillesøster eller lillebror.
Vi føler os ikke færdige men er det ok?
Hvad tænker I?
Normalt ville jeg ikke sige noget, men du spørger jo selv
Jeg synes, at du kører på sidste alder for at få flere, og synes din mand er for gammel.
Jeg har altid haft den tanke, at når man er gammel nok til at blive bedsteforælder, så skal man ikke få flere børn.
Jeg vil give din store pige ret. Nyd dem i har.
(jeg har ikke læst resten af tråden, så ved ikke om noget mere info er kommet til sidenhen.
Anmeld
Citér