Annemor43 skriver:
Hejsa
Vi er et par som har min datter på snart 17 og sammen har vi en datter på 6 og en søn på 3. Min mand har været gift før i mange år og kunne ikke få børn i det forhold. Så da vi mødte hinanden for 8 år siden skyndte vi os at komme igang og præcis 1 år efter vores kærsteri startede havde jeg termin med vores første fælles datter. 4 år efter kom vores søn og så troede vi at det skulle slutte der. MEN MEN MEN..... Vi føler ikke at vi er helt færdige og længes efter ventetiden, babyen, natterenderi, amning, at se baby vokse og udvikle sig osv osv osv. Vi er også lidt bange for hvad folk omkring os mener om det for vi er henholdsvis 43 (mig) og 51 min mand.
Vi bruger alt vores tid på vores unger og min mand især er fantastisk nærværende og deltagende og en fantastisk far. Ungerne får nogle lidt ældre forældre men nogle forældre som er der for dem og som ikke har travlt med at skulle i byen med vennerne, skabe karriere eller lign.
Min store pige synes vi er tossede for vi har jo meget at se til med de to små vi har i forvejen, de to små snakker om at de gerne vil have en lillesøster eller lillebror.
Vi føler os ikke færdige men er det ok?
Hvad tænker I?
Hejsa! 
I lyder som en fantastisk familie! 
Jeg ved det er et lidt følsomt emne, og jeg vil kun dele af min erfaring og forhåbentlig ikke træde nogen over træerne 
Min kæreste er pt. 22 år gammel, og han mor har lige fået en baby med sin nuværende mand.
Jeg tror ikke forældrenes alderen har noget at sige her, men jeg kan mærke på min kæreste at han syntes det er lidt træls, de har fået en baby nu, fordi han ikke føler han kommer at have et "ordenligt" forhold til babyen, fordi han er så gammel og ikke bor hjemme mere. 
Jeg ville bare dele min oplevelse med stor aldersforskel på søskende 
Håber i kan bruge det til noget, og jeg siger selvfølgelig ikke at jeres ældste kommer til at føle sådan 
Men det er måske værd at tage med i overvejelserne, men lykke til jer!