D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Annemor43 skriver:
Hejsa
Vi er et par som har min datter på snart 17 og sammen har vi en datter på 6 og en søn på 3. Min mand har været gift før i mange år og kunne ikke få børn i det forhold. Så da vi mødte hinanden for 8 år siden skyndte vi os at komme igang og præcis 1 år efter vores kærsteri startede havde jeg termin med vores første fælles datter. 4 år efter kom vores søn og så troede vi at det skulle slutte der. MEN MEN MEN..... Vi føler ikke at vi er helt færdige og længes efter ventetiden, babyen, natterenderi, amning, at se baby vokse og udvikle sig osv osv osv. Vi er også lidt bange for hvad folk omkring os mener om det for vi er henholdsvis 43 (mig) og 51 min mand.
Vi bruger alt vores tid på vores unger og min mand især er fantastisk nærværende og deltagende og en fantastisk far. Ungerne får nogle lidt ældre forældre men nogle forældre som er der for dem og som ikke har travlt med at skulle i byen med vennerne, skabe karriere eller lign.
Min store pige synes vi er tossede for vi har jo meget at se til med de to små vi har i forvejen, de to små snakker om at de gerne vil have en lillesøster eller lillebror.
Vi føler os ikke færdige men er det ok?
Hvad tænker I?
Min helt personlige mening er at I er for gamle. I virkeligheden synes jeg nok at tiden er ved at løbe ud når man når de 35, sådan cirka. Sidste udkald måske 40. Derudover så har jeg det i virkeligheden også lidt svært ved når man vælger at få et barn mere, når man i forvejen har næsten voksne børn. - Jeg ville synes det var super mærkeligt hvis min mor pludselig fortalte at jeg skulle være storesøster igen.. - Er 21 og min søster er 18.
Men altså det har jo nok også noget at sige at jeg ligger i den helt anden ende af spektraret, som ung mor, og stærkt satser på at være færdig med at få børn når jeg når de 30 år. - Så er der også plads til 11 års forskel på den første og sidste, hvilket allerede der er lidt meget i min verden 
Men når det er sagt så skal I 100% gøre som I selv finder bedst! Bare fordi min personlige mening er at I er for gamle er det jo ikke ensbetydende med at I ikke alle sammen ville komme til at elske at have en lille ny, og det er måske den helt rigtige beslutning for jeres familie 
Anmeld
Citér