Jeg ku blive så sur! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2016

lineog4

Kan godt være alle jer der tale om at se bryster har andre udgaver end mig, men når jeg ammede kunne man da se næsten intet af brystet i hvert fald ikke mere end man kan se med en dyb udskæring. Og nej jeg kastede ikke en masse stof hen over baby for at amme, så mangler den side af pli åbenbart, men følte mig ikke mere bar end hende med den nedringede bluse eller hende med stumpeblusen. 

Og så har jeg måske også en anden forståelse af klamt for for mig er det synonymt med ulækkert. Og kan godt være man overskrider folks blufærdighed men at kalde et bryst ulækkert ville jeg aldrig gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Babilooo

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg ville blive rigtig ærgerlig over en mand med så umodne holdninger. Så for mig ville det være et kæmpe turnoff, at han havde det forhold til amning...

Bare nysgerrig... Synes du selv at det er specielt lækkert når kvinder ammer mens du spiser på en restaurant hvor du er ud for at hygge og spisr maden. Man knapper jo heller ikke skjorten op så man ser bryster på en restaurant ellers. Jeg mener ikke det har noget med forholdet til selve amningen at gøre. Vi er altså ikke i en rismark under Mao eller i Afrika. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

lineog4

Smølfine123 skriver:

Bare nysgerrig... Synes du selv at det er specielt lækkert når kvinder ammer mens du spiser på en restaurant hvor du er ud for at hygge og spisr maden. Man knapper jo heller ikke skjorten op så man ser bryster på en restaurant ellers. Jeg mener ikke det har noget med forholdet til selve amningen at gøre. Vi er altså ikke i en rismark under Mao eller i Afrika. 

Mig generer det overhovedet ikke.... Det generer da mere hvis jeg sidder ved siden af en der smasker helt vildt, eller den gang man måtte ryge på restauranter og der blev tændt en cigaret mens jeg sad med min mad, eller ham der bliver små fuld og højrøstet, eller..... 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
FruStolpe skriver:

Tja jeg synes nu heller ikke det er særligt fedt at få dasket et par mælkefyldte hængebabser i hoved når jeg skal spise.... Sorry.  

Jeg synes man som mor har pligt til at dække sig til, færdig bum. 

Helt enig 

Anmeld Citér

20. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Smølfine123 skriver:

Tja - jeg tænker oprigtigt hverken over om jeg finder det "lækkert eller ulækkert" - jeg forholder mig faktisk slet ikke til det. Hvis hun vurderer at hendes barn skal have mad, så skal det sikkert have mad...

Jeg ved ikke hvad det skulle have med hverken Kina eller Afrika at gøre... jeg køber ikke grundprimissen om, at der skulle være noget uciviliseret ved amning i det offentlige rum...

Anmeld Citér

20. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

FruStolpe skriver:

Tja jeg synes nu heller ikke det er særligt fedt at få dasket et par mælkefyldte hængebabser i hoved når jeg skal spise.... Sorry.  

Jeg synes man som mor har pligt til at dække sig til, færdig bum. 

Men ... er det tilfældet?

Altså, jeg mener ... er du reelt ofte ude for at nogen dasker dig i hovedet med deres "mælkefyldte hængebabser"... ?

For så ville jeg også overveje at skifte restaurant, hvis jeg var i din situation...

Anmeld Citér

20. marts 2016

Newsence

Jeg syntes ofte desværre at ammende kvinder mangler forståelse for gensidig hensynstagen..

ja de skal have lov at amme og her skal vi andre tage hensyn

MEN de kan altså også godt gøre lidt selv.. Behøver jo ikke have hele brystvorten hængende ude.. Dæk lige til indtil barnet har fat og ja dæk så meget som du kan uden det går ud over baby.. Og jo man kan altså godt se noget.. Mange ammende tager bh af og så skal de lige have barnet op osv.. Gensidig hensyn betyder altså i min verden at begge parter tager hensyn og jeg har sgu heller ikke lyst til at se en anden kvindes bryster når jeg er ude i offentligheden men jeg acceptere at baby skal have mad men så kan den ammende også godt acceptere jeg ikke syntes det er fedt og gøre sit til at genen for andre bliver minimeret 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babilooo

Tja - jeg tænker oprigtigt hverken over om jeg finder det "lækkert eller ulækkert" - jeg forholder mig faktisk slet ikke til det. Hvis hun vurderer at hendes barn skal have mad, så skal det sikkert have mad...

Jeg ved ikke hvad det skulle have med hverken Kina eller Afrika at gøre... jeg køber ikke grundprimissen om, at der skulle være noget uciviliseret ved amning i det offentlige rum...

Nej ... Det er heller ikke det jeg har som grundpremis. Men jeg vil påstå at hvis man ikle dækker sig så er det ikke mere civiliseret end kvinder der bare hiver bryster frem i Afrika eller i en rismark. Det er ikke normalt ellers at vise bryster på en restaurant i den vestlige verden.

Anmeld Citér

20. marts 2016

FruStolpe

Men ... er det tilfældet?

Altså, jeg mener ... er du reelt ofte ude for at nogen dasker dig i hovedet med deres "mælkefyldte hængebabser"... ?

For så ville jeg også overveje at skifte restaurant, hvis jeg var i din situation...

Jeg er i mit svar jo gået ud fra at det ikke kunne undgås at se bart bryst, og der er altså kvinder som ikke er spor diskrete men bare hiver mælkebaren frem hvor som helst.

Det er sådan jeg synes at ts beskriver det 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Der findes faktisk børn som ikke kan lide at blive dækket til, hvad med dem?  

det ville overhovedet ikke generer mig, hvis en mor ammede uden tildækning. Jeg kigger bare den anden vej. Jeg indrømmer gerne at jeg har synes det var akavet når min søster har skulle amme.. Men har bare kigget den anden vej, fordi jeg ved, at det er mig, som lægger for meget i det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.