Jeg ku blive så sur! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.873 visninger
59 svar
305 synes godt om
20. marts 2016

Anonym trådstarter

Min kærestes venner er ude og spise, hvor de ser en amme hun dækkede ikke til eller noget, men min kæreste og hans venner synes det var ulækkert, og klamt?.. Dette kan jeg bare ikke forstå, det er da naturligt? og som hun er sulten er barnet jo også?.. Er det bare mig der sur uden grund? hvordan ville i regere hvis jeres kæreste synes sådan noget var klamt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

esioul

Anonym skriver:

Min kærestes venner er ude og spise, hvor de ser en amme hun dækkede ikke til eller noget, men min kæreste og hans venner synes det var ulækkert, og klamt?.. Dette kan jeg bare ikke forstå, det er da naturligt? og som hun er sulten er barnet jo også?.. Er det bare mig der sur uden grund? hvordan ville i regere hvis jeres kæreste synes sådan noget var klamt?

Hvis de synes det er klamt, skal de jo bare kigge den anden vej

Jeg ville dog ikke spilde min søndag på at være sur over at kæresten synes det er klamt 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvis de synes det er klamt, skal de jo bare kigge den anden vej

Jeg ville dog ikke spilde min søndag på at være sur over at kæresten synes det er klamt 

nok bare mine hormoner det galt med. :O

Anmeld Citér

20. marts 2016

Rauw

Jeg synes det er klamt, når folk kalder en spisende baby for klam. Hvis min søn vokser op og siger sådan om babyer/ammende kvinder, så kommer jeg seriøst og afholder lysbilledshow om ammende kvinder fra hele verden for ham og hans kammerater Det er sku da så naturligt som noget kan være. Og det er jo oven i købet tilladt ikke at glo, så hvorfor kalde det klamt? Jeg forstår det ikke. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

migxher

Det kommer til at ændre sig så snart i får jeres egen (:
Der var også mange ting min kæreste synes var underligt og unødvendigt når det kom til babyer. Lige indtil vi fik vores søn

Anmeld Citér

20. marts 2016

FruStolpe

Tja jeg synes nu heller ikke det er særligt fedt at få dasket et par mælkefyldte hængebabser i hoved når jeg skal spise.... Sorry.  

Jeg synes man som mor har pligt til at dække sig til, færdig bum. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Marts<3

FruStolpe skriver:

Tja jeg synes nu heller ikke det er særligt fedt at få dasket et par mælkefyldte hængebabser i hoved når jeg skal spise.... Sorry.  

Jeg synes man som mor har pligt til at dække sig til, færdig bum. 

Helt enig...

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babilooo

Jeg synes at man ikke har pli hvis man ikke dækker sig til. At give baby mad giver ikke ret til at alle andre skal se bare bryster på en restaurant.

intet forkert i at amme .... Men nej jeg har ikke lyst til at spise sammen med mine medsøstres bryster.

Anmeld Citér

20. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg ville blive rigtig ærgerlig over en mand med så umodne holdninger. Så for mig ville det være et kæmpe turnoff, at han havde det forhold til amning...

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babilooo

Der er vel ikke tale om at han har et mærkeligt forhold til amning som sådan... Blot at han ikke ønsker at se bare bryster når han er ude. Jeg bryder mig heller ikke om det på en strand. Og specielt ikke hvis det er et spisested.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.