Jeg eksisterer ikke længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det manglede da bare! Jeg ved hvor kompliceret det kan være at finde rundt i reglerne - så meget at folk der arbejder med det til daglig faktisk roder rundt i det nogle gange. Så hvis du er blevet offer for en sagsbehandlingsfejl, så går du glip af noget hjælp du kunne få.

Det er jo på ingen måde din skyld at du er i den situation, og selv hvis det var, så under jeg dig virkelig noget medvind. Jeg er en af de heldige der har - i hvert fald lidt - familie der er en enorm støtte uanset hvad, og jeg kan kun gætte på hvor hårdt det er at mangle.

Du har jo også helt sikkert en styrke og nogle ressourcer, men er bare hårdt prøvet lige pt. Så hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig på vej videre, så ville jeg blive glad! 

Og hvem vil ikke gerne hjælpe en mor der elsker sit barn og vil gøre alt for ham 

Du skriver bare, så ser jeg på det. Men jeg kan også godt forstå hvis du synes det er ubehageligt og utrygt at indvie fremmede i dit privatliv! Jeg synes uanset hvad, at det er stærkt at du beder om hjælp og det skal nok lysne for jer! 

Tusind tusind tak! Jeg vil gerne lade dig se på det. Jeg ved ikke om det giver mening, men føler ikke jeg har "gjort noget forkert". Altså, jeg mener, folk må gerne læse mine papire, det er jo ikke fordi der står jeg drikker eller slår mit barn, der står jo bare jeg er sårbar og alene, bare på en lidt anden måde. Men jeg er så glad for at du vil se på det, det er altid en fordel at vide så meget som muligt - så tak! Og tak for dine søde ord 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Hvordan har du det i dag? 

Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bor lidt uden for København (på Vestegnen). Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med, eller du har brug for en der vil lytte, så er min indbakke altid åben. 

Du virker som et utrolig sødt menneske, og du skal absolut ikke gå og føle dig ensom. 

Tusind tak for dine søde ord  Bliver helt rørt! Jeg ved ikke helt om det er Vestegnen jeg bor på nu, men det er ihvertfald tæt på. 

Jeg har det stadig skidt, men bedre end i lørdags. Jeg ved ikke hvorfor, men weekenderne er bare virkelig slemme  Men jeg har fået en hastetid på et kvarter hos min læge ude på psykiatrisk imorgen og jeg håber vi kan finde noget mod mine angst anfald - det er ihvertfald planen. 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym trådstarter

miniRTLL skriver:

Åh hvor kan jeg godt følge din tankegang, jeg var inde i en lignende periode for et par år siden, hvis du får brug for en at snakke med skal du være velkommen til at skrive 

jeg ved at det kan være svært at snakke om, men samtidig ved jeg også at det hjælper. 

Tusind tak, det er jeg så glad for at vide!

Er ked af at høre du har oplevet det samme - håber du er vel ude på den anden side nu 

Anmeld Citér

7. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tusind tak for dine søde ord  Bliver helt rørt! Jeg ved ikke helt om det er Vestegnen jeg bor på nu, men det er ihvertfald tæt på. 

Jeg har det stadig skidt, men bedre end i lørdags. Jeg ved ikke hvorfor, men weekenderne er bare virkelig slemme  Men jeg har fået en hastetid på et kvarter hos min læge ude på psykiatrisk imorgen og jeg håber vi kan finde noget mod mine angst anfald - det er ihvertfald planen. 

Det lyder rigtigt godt, at du har fået en tid til en snak! 

Jeg krydser fingre for dig..  Du er som sagt altid velkommen til at skrive til mig. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Skouboe

Hvordan har du det? Har du fået noget hjælp?

Anmeld Citér

13. april 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Hvordan har du det? Har du fået noget hjælp?

Nej, det har jeg ikke. Tror det ender med jeg ender på gaden. Jeg har det af helvedes til og tror ikke på det her ender godt, men jeg kan ikke få nogen til at hjælpe og jeg orker ikke mere. Siden sidst jeg skrev herinden er du den første der har spurgt til mig

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym

Som barn af en bipolar forælder må jeg ærlig talt indrømme, at jeg synes, at det er et egoistisk valg at sætte et barn i verdenen, når man er umedicineret samt intet netværk har. Men det er et valg, som du har taget, og det er dit job som forælder, at dit barn har det bedst muligt. Hvis du har det så dårligt, som du beskriver, ville det måske være bedst for dit barn at bo hos en plejefamilie for en stund indtil du er kommet i behandling og har fået styr på din bolig situation mm.

Jeg håber, at du snart får den hjælp, du har brug for. Vær stærk for dit barns skyld.

Anmeld Citér

14. april 2016

esioul

Anonym skriver:

Nej, det har jeg ikke. Tror det ender med jeg ender på gaden. Jeg har det af helvedes til og tror ikke på det her ender godt, men jeg kan ikke få nogen til at hjælpe og jeg orker ikke mere. Siden sidst jeg skrev herinden er du den første der har spurgt til mig

Er du startet i behandling? 

Har du snakket med lægen om en henvisning til psykolog? 

Anmeld Citér

14. april 2016

Anonym

Som barn af en bipolar forælder må jeg ærlig talt indrømme, at jeg synes, at det er et egoistisk valg at sætte et barn i verdenen, når man er umedicineret samt intet netværk har. Men det er et valg, som du har taget, og det er dit job som forælder, at dit barn har det bedst muligt. Hvis du har det så dårligt, som du beskriver, ville det måske være bedst for dit barn at bo hos en plejefamilie for en stund indtil du er kommet i behandling og har fået styr på din bolig situation mm.

Jeg håber, at du snart får den hjælp, du har brug for. Vær stærk for dit barns skyld.

Syntes det var en underligt fræk måde at skrive på

Det vil sige, at når man er umedicineret, intet netværk har, så er man egoistisk og sætte et barn til verden? 

Hvad så med dem som får medicin, men stadig har et problem? Jeg hører da om nogle, som ligefrem truer med selvmord osv, som os har børn, er de så os egoistiske og sætte børn til verden? Fx

Sådan  kan man jo blive ved? 

Syntes da man hellere skulle tage og hjælpe de mennesker, som behøver hjælp, i stedet for at nærmest nedgøre dem. 

Alle kan få brug for hjælp, og komme i nogle lidt uheldig situationer.

Der ville satme da komme gang i pleje familierne, hvis man åbenbart skal anbringe børn der, når det ikke altid er lige lyserødt hos hver lille familie

Anmeld Citér

14. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Ønsker alt det bedste for dig og dit barn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.