Anonym skriver:
Tusind tak, det er et fantastisk flot tilbud! Og umiddelbart vil jeg rigtig gerne takke ja. Er det iorden jeg skriver til dig i løbet af ugen når jeg (forhåbentlig) har hørt fra kommunen ift den underretning psykiatrisk sendte i fredags? Tænkte jeg måske har lidt mere konkret der så.
og igen, tusind tak. Jeg tror slet ikke du forstår hvad det betyder for mig. Når jeg ser nogen har taget sig tid til at svare og tænke på mig/os. Jeg bliver enormt rørt. Hele mit liv har de eneste der nogensinde brød sig om mig også være lønnede. Altså pædagoger, lærere, sagsbehandlere osv, så når fremmede rækker ud på denne måde rører det mig dybt. Jeg vil bare gerne virkelig udtrykke at jeg er taknemmelig for jeres tanker og for dit og andres flotte tilbud. Det håber jeg virkelig trænger igennem alt mit ynk!
Det manglede da bare! Jeg ved hvor kompliceret det kan være at finde rundt i reglerne - så meget at folk der arbejder med det til daglig faktisk roder rundt i det nogle gange. Så hvis du er blevet offer for en sagsbehandlingsfejl, så går du glip af noget hjælp du kunne få.
Det er jo på ingen måde din skyld at du er i den situation, og selv hvis det var, så under jeg dig virkelig noget medvind. Jeg er en af de heldige der har - i hvert fald lidt - familie der er en enorm støtte uanset hvad, og jeg kan kun gætte på hvor hårdt det er at mangle.
Du har jo også helt sikkert en styrke og nogle ressourcer, men er bare hårdt prøvet lige pt. Så hvis jeg på nogen måde kan hjælpe dig på vej videre, så ville jeg blive glad!
Og hvem vil ikke gerne hjælpe en mor der elsker sit barn og vil gøre alt for ham 
Du skriver bare, så ser jeg på det. Men jeg kan også godt forstå hvis du synes det er ubehageligt og utrygt at indvie fremmede i dit privatliv! Jeg synes uanset hvad, at det er stærkt at du beder om hjælp og det skal nok lysne for jer! 
Anmeld
Citér