Puha er helt overvældet, tusind tak for jeres søde beskeder. Svarer lige alle på én gang. Vi boede i Københavns kommune før, det var dem der fejlrådede mig. Nu bor vi en mindre kommune lige op af København - det bad min sagsbehandler mig om da vi stod uden lejlighed i Kbh for et halvt år siden. Hun sagde København var den mest pressede kommune og mine muligheder for hjælp, ville være større i en mindre kommune, så jeg skyndte mig at finde noget midlertidigt. Desværre tog hun fejl, og kommunen vil ikke hjælpe os fordi vi er flyttet hertil på den her måde.
Min søn går i vuggestue og de kender alt til vores situation og jeg føler aå absolut at de er på "vores side". Er sikker på de ville sende den underretning hvis jeg bad om det, men jobcenteret (jeg er lige startet på kontanthjælp) har allerede prøvet at skrive én for at hjælpe mig. Og psykiatrisk gjorde det i sidste uge.
Til slut, så nej, vi har ingen familie. Virkelig ingen. Og min økonomi sejler efter en masse manier især. Min far er den eneste jeg har haft et forhold til, men han fik for 1,5 år siden en voldsom mani (han er også bipolar) og solgte hus og hunde og flyttede til Thailand hvor han bor nu. Så jeg er "on my own". Håber jeg har fået svaret på alt, ellers skriver jeg gerne igen.
Tror slet ikke i forstår hvor meget det betyder for mig at i tager jer tid til at svare mig. Tak 
Anmeld
Citér