Hvordan vil i sige det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2016

Anonym trådstarter

Mange tak fordi i svar. 

Der er en der skriver noget om situationsfornemmelse og det tror jeg er helt rigtigt, og passer med mange andre ting med hende. 

Det med det med strømpebukser er taget op nu. De fik et breve fra skolen om at hun SKAL ha strømpebukser på indtil hun har lært at gå med nederdel. (Det var ikke kun i sommer) idrætslæren har også skrevet at hun skal ha hæjlp med at vælge undertøj. (Hun har nemlige indtil nu købet det hun slev kan lide /synes hun kan passe ) 

Jeg er ikke imod nøgrnhede. Ser bare at hun måske skal ha lidt hjælp med at læse situation " her og nu skal vi ikke tag tøjet af. Slevom jeg vil op og sove. Der er gæster. Jeg kan gøre det op på værelset "

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Mange tak fordi i svar. 

Der er en der skriver noget om situationsfornemmelse og det tror jeg er helt rigtigt, og passer med mange andre ting med hende. 

Det med det med strømpebukser er taget op nu. De fik et breve fra skolen om at hun SKAL ha strømpebukser på indtil hun har lært at gå med nederdel. (Det var ikke kun i sommer) idrætslæren har også skrevet at hun skal ha hæjlp med at vælge undertøj. (Hun har nemlige indtil nu købet det hun slev kan lide /synes hun kan passe ) 

Jeg er ikke imod nøgrnhede. Ser bare at hun måske skal ha lidt hjælp med at læse situation " her og nu skal vi ikke tag tøjet af. Slevom jeg vil op og sove. Der er gæster. Jeg kan gøre det op på værelset "

Godt, at skolen har taget affære. Det viser jo også, at din fornemmelse omkring hende var rigtig. Nu har andre prikket hul på bylden, så nu kan du nøjes med at støtte den udmelding. 

Er hun ellers velfungerende? For 14 årige, som viser herlighederne frem, har jo også nogle gange andre problemer? 

Anmeld Citér

3. marts 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej 

Det ligger sådan at min kæreste lille søster på 14 altid tager sit tøj af i stuen og kun er i undertøj før hun skal sove. Hendes værelse er højere op i huset. For mig er det min græns der går der. Og hun gør det også foran hendes stor søstes kæreste(en fyr ) jeg synes det er lidt for meget nu. Hendes mor siger ikke noget. En gang i mellem går hun så rundt og giver krammer. Imens hun kun har undertøj på. Her siger jeg bare godt nat og sove godt ind hun kommer til mig... 

Men nu er det sådan vi skal passe hende i 3 uger. Hvordan fortæller jeg hende det ? 

Jeg har prøvet med at sige at hun skal gør det på wc. Problemet er så bare at der er to wc og hun gør det ned under og hun går stede rundt kun i undertøj 

Jeg synes du er for meget, ja. Dejligt med en teenagepige som har et naturligt og afslappet forhold til sin krop. Lad hende være.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.