Anonym skriver:
Hej
Det ligger sådan at min kæreste lille søster på 14 altid tager sit tøj af i stuen og kun er i undertøj før hun skal sove. Hendes værelse er højere op i huset. For mig er det min græns der går der. Og hun gør det også foran hendes stor søstes kæreste(en fyr ) jeg synes det er lidt for meget nu. Hendes mor siger ikke noget. En gang i mellem går hun så rundt og giver krammer. Imens hun kun har undertøj på. Her siger jeg bare godt nat og sove godt ind hun kommer til mig...
Men nu er det sådan vi skal passe hende i 3 uger. Hvordan fortæller jeg hende det ?
Jeg har prøvet med at sige at hun skal gør det på wc. Problemet er så bare at der er to wc og hun gør det ned under og hun går stede rundt kun i undertøj
Jeg kan ikke se problemet.
Hvis hun synes det er behageligt og afslappende, hvorfor skal hun så pakke sig ind i tøj.
Mine teenagere går også tit rundt i undertøj herhjemme, også når der er gæster. Jeg har spurgt om de ikke fryser(for jeg er en frossenpind), men de siger "nej fryser ikke, det er dejligt".
Det er, som en anden også skriver, det samme som på stranden. Der har man jo også kun "undertøj" på.
Så jeg har stemt JA, du er for meget. Du skal passe på med ikke at pådutte dine grænser på andre, og særligt teenagere, der er igang med at udvikle deres egen identitet.
Anmeld
Citér