Anonym skriver:
Hej
Det ligger sådan at min kæreste lille søster på 14 altid tager sit tøj af i stuen og kun er i undertøj før hun skal sove. Hendes værelse er højere op i huset. For mig er det min græns der går der. Og hun gør det også foran hendes stor søstes kæreste(en fyr ) jeg synes det er lidt for meget nu. Hendes mor siger ikke noget. En gang i mellem går hun så rundt og giver krammer. Imens hun kun har undertøj på. Her siger jeg bare godt nat og sove godt ind hun kommer til mig...
Men nu er det sådan vi skal passe hende i 3 uger. Hvordan fortæller jeg hende det ?
Jeg har prøvet med at sige at hun skal gør det på wc. Problemet er så bare at der er to wc og hun gør det ned under og hun går stede rundt kun i undertøj
Nu fandt jeg ikke lige ud af om det var hjemme hos hende selv, men går ud fra det er det. Og så tænker jeg man vel egentlig ikke har så meget at skulle have sagt som gæst, de har deres grænser og med mindre det er så grænseoverskridende for dig eller gæster så man ikke kan komme som gæst, så tænker jeg det er noget man tier stille om - udover det synes jeg så heller ikke det er grænseoverskridende at gå i undertøj som 14 årig eller 30 årig for den sags skyld, men det er jo så mine personlige grænser.
Når I derimod skal passe hende og det skal foregå i jeres hjem, skal hun selvsagt følge jeres hjems regler og hvis det er man ikke går rundt i undertøj i stuen, så skal hun have det at vide. Skal I passe hende hjemme i hendes hjem, må I jo nok bare æde at det er hendes rutiner og måde at være på og tie stille
Anmeld
Citér