Aflevere og hente-tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

Lilotte87

Afleverer imellem 8.30 og 9.30. Henter imellem 14.15 og 15. 

Ville ikke kunne bære at hun skulle være afsted 7 til 17, som jeg kender flere der er. Så ses man jo næsten ikke i hverdagen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Loa

Lilotte87 skriver:

Afleverer imellem 8.30 og 9.30. Henter imellem 14.15 og 15. 

Ville ikke kunne bære at hun skulle være afsted 7 til 17, som jeg kender flere der er. Så ses man jo næsten ikke i hverdagen. 

Tror du det der hjælper på den dårlige samvittighed? 

Mon ikke folk absolut kun gør de for at deres liv skal hænge sammen? Tænker det er de færreste der afleverer 7-17 bare for sjov...

Anmeld Citér

9. februar 2016

Tip!

Det er meget forskelligt hvornår vi aflevere og henter.. 

Min kæreste har 3 delebørn som er her 7/7.. 

Uge med kun min søn er det primært mig der aflevere/henter i skole/SFO. Kl 8.05 til 15-15.30.. Min søn vil bare ikke med hjem inden. 

Uge med 4 børn aflevere/henter vi alle 4 børn på skift. 

7.30 til 15.30 når det er min kæreste der aflevere alle børn, og 8-15 når det er mig der aflevere/henter. 

Jeg er så priviligeret at jeg ikke behøver at have fuld tid på arbejde, da vi har prioriteret at vi kan hente barn/børn hver dag i tilfælde af at min kæreste skal blive på arbejde (selvstændig) 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Lilotte87

Loa skriver:

Tror du det der hjælper på den dårlige samvittighed? 

Mon ikke folk absolut kun gør de for at deres liv skal hænge sammen? Tænker det er de færreste der afleverer 7-17 bare for sjov...

Forstår ikke dit spørgsmål?

Må man ikke udtrykke sin mening på denne debatside? Hvis det giver dig dårlig samvittighed at JEG ikke ville kunne bære, at være så meget væk fra min datter, så er det da helt mystisk. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Far møder sent så han afleverer mellem 8 og 9, og jeg har så mulighed for at hente mellem 14 og 15. Ca 1 dag om ugen er hun der til 15.30, hvis et møde trækker ud osv.

Hun sover fra 11.30-13.45 så hun har reelt kun 3-4 vågne timer hos dagplejen. Det synes jeg passer fint☺

Anmeld Citér

9. februar 2016

Loa

Lilotte87 skriver:

Forstår ikke dit spørgsmål?

Må man ikke udtrykke sin mening på denne debatside? Hvis det giver dig dårlig samvittighed at JEG ikke ville kunne bære, at være så meget væk fra min datter, så er det da helt mystisk. 

Jeg mener ikke at have skrevet at du ikke må udtrykke din mening, men jeg læser dit indlæg som let undrende og når du skriver "så ser man dem jo næsten ikke i hverdagen" ja så skriver jeg til dig, at folk, formodentlig også dem du kender, ikke giver deres børn lange dage i institutionerne bare for sjov, men nok fordi det er sådan deres liv og job kan hænge sammen.

Anmeld Citér

9. februar 2016

marieo

jeg er alene med min søn og bruger over en time på transport hver vej - så han er i inst. lææænge .. afleverer ham 6.30 og henter ham igen kl 16/16.15 (jeg arbejder 8-15) - får snart en bil, og så får han lidt kortere dage, men kommer stadig til at være der mange timer, da det desværre er et vilkår med et fuldtidsjob.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Lilotte87

Loa skriver:

Jeg mener ikke at have skrevet at du ikke må udtrykke din mening, men jeg læser dit indlæg som let undrende og når du skriver "så ser man dem jo næsten ikke i hverdagen" ja så skriver jeg til dig, at folk, formodentlig også dem du kender, ikke giver deres børn lange dage i institutionerne bare for sjov, men nok fordi det er sådan deres liv og job kan hænge sammen.

Faktum er at hvis man er hjemme kl 17, så når man ikke at ses ret meget. Det skriver jeg hverken undrende eller for at give nogen dårlig samvittighed. Bare at det ikke ville fungere hos os 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Bshizzle

Vores drenge (BH og Skole barn) blir aflevert mellem 7.30-8.00 og hentet mellem 16.00-16.30. 

Ja, måske burde vi ha dårlig samvittighed, men som mange osse kan tænke sig til, så skal ens hverdag og økonomi gå op... 

Nok kunne de blive hentet tidligere, men eftersom min Mand arbejder nat, så skal han sove til eftermiddagen.

- Altså så er jeg alene med børnene i hverdagene og klarer alt fra aflevering, hente, handle samt lave mad og putte.  

Anmeld Citér

9. februar 2016

Heksemutter

Vores datter er i vuggestue fra 8.45 til 16.15. Det kan kun lade sig gøre, fordi vi begge har fleksible arbejdstider og derfor kan organisere at den ene afleverer om morgenen og møder senere på arbejde, og den anden møder tidligt og henter om eftermiddagen.

Vi arbejder begge fuld tid, jeg 37,5 timer om ugen (+ frokostpause) og kæresten er selvstændig, men vil skyde på, at hans timetal ender på ca. det samme.

Jeg tænker, at der må være mange herinde, der er studerende eller på nedsat tid siden de kan give så korte dage i institutionen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.