Aflevere og hente-tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

Findusinde

• Tør da slet ikke at skrive det her..  4 dage om ugen hedder det kl 6.10-6.15 for dem begge... Ida på 20 mdr ved dagpleje og Laura i fritteren.... Og så hentes de 15-15.3 .  En enkelt dag først kl 16...  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Mullesmith

7:45 afleveret, hentet kl.15-16 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Vi har to drenge på hhv. 1 år og 3 år og de går begge i institution.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Spørgsmål: hvornår afleverer og henter I til hverdag?

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

min datter bliver afleveret 8-8:30 og hentet 14:30-15

Anmeld Citér

9. februar 2016

Skouboe

7.30 til 16, er det kompromis, jeg har indgået med mine unger. Jeg kan hente ca 15.15, men ingen af ungerne gider at skulle hjem så tidligt, så efter lidt familie rådslagning er vi blevet enige om kl 16.

Hvis det bliver senere, kan vi ikke få aftenen til at hænge sammen, så det var der vi endte.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonymor

AnnaB. skriver:

Hej med jer.

De er som regel afsted fra 7.45-15.45, hvilket jeg har svært ved at vurdere om er meget eller lidt. Jeg ville selvfølgelig gerne kunne have dem mere hjemme, og give dem kortere dage, men som så mange andre, skal vi jo også have en hverdag og en økonomi til at gå op.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

8.30-15.00

Anmeld Citér

9. februar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min søn er i bh fra 9.15 - 14.45 de fleste dage. Jeg afleverer efter at have kørt storesøster i skole og henter ham, inden jeg henter fra skole.

Nogle dage bliver han dog først hentet efter skoletid, hvis jeg har meget arbejde, jeg skal færdiggøre inden. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Loa

Findusinde skriver:

• Tør da slet ikke at skrive det her..  4 dage om ugen hedder det kl 6.10-6.15 for dem begge... Ida på 20 mdr ved dagpleje og Laura i fritteren.... Og så hentes de 15-15.3 .  En enkelt dag først kl 16...  

Hvorfor tør du ikke skrive det? Man gør jo hvad man skal for at det fungerer for familien.

Men hold nu op det var tidligt jeres institution åbner, tror jeg ikke jeg har stødt på før?

Kunne godt ønske vores åbnede 6.30 og ikke 6.45, så man ikke skulle haste aflevere...

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
AnnaB. skriver:

Hej med jer.

Ser frem til jeres svar, 

bh Anna.

Da min datter var i den alder blev hun afleveret 6.30 og hentet ved 16 - 16.30 tiden. Det var nogle lange dage - men hun har aldrig ladet sig mærke af det. 

I dag er hun 8 og bliver stadig afleveret 6.30 og tager selv hjem mellem 15 og 16.30

Anmeld Citér

9. februar 2016

Zelinasmor

Jeg aflevere kl. 08.00

jeg henter mandag, onsdag og fredag kl. 16

tirsdag og torsdag kl. 17 (da jeg først har fri 16.45 de dage) 

Anmeld Citér

9. februar 2016

superbaby

7.30/7:45 til 15:45/16:30 i dagplejen.

Det må man bare slutte fred med, hvis man har to fuldtidsjob til de voksne. Kunne da også ønske mig at give ham lidt kortere dage, men nedsat tid ville aldrig fungere hverken i min eller min mands position. Heldigvis er der så heller ikke nogen der holder øje med vores timer, så vi kan sagtens tage en halv eller hel fredag fri, hvis vi skal på tur en weekend. Den fleksibilitet er næsten vigtigere for mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.