.sommerfugl. skriver:
Ja, jeg har fået svar og jeg fik en tilladelse.
Har læst med på sidelinjen og jeg er faktisk glad og lettet på dine vegne over at det nu er en realistisk mulighed for dig (selvom det er sindssygt hårdt at tage denne beslutning) og håber at du gør, hvad der for dig bliver det helt rigtige...
Jeg har "stemt for" abort da jeg, som nogle af dine overvejelser går på, ikke ville kunne undgå at forbinde dette barn med alt det forfærdelige der er sket og måske endda ubevidst skubbe det uskyldige barn fra mig og skade det følelsesmæssigt 
Jeg tænker INGEN bør leve med den viden at ens biologiske far voldtog ens mor og det er den eneste årsag til, at man er til.
At man er moderens konstante minde om noget af det frygteligste i ens liv og på mange måder fuldstændigt uønsket!
Samtidig ja, så skal det bestemt også med i overvejelserne at han fortsat forsøger at finde, og skade dig, og tænk hvis (når) barnet bliver en vej imod det, igen lider et fuldstændigt uskyldigt barn under en frygtelig far, der desværre ikke sådan lige bliver frataget sine rettigheder på forhånd...
Åh, jeg har ondt dybt ind i mit hjerte over at læse om det du har gået og går igennem - ønsker dig alt det bedste 
Anmeld
Citér