Når far giver tøj på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2016

sne190810

Der her er endda en god dag, mes far som tøjmesteren.... 

Jeg må indrømme, at jeg går sgu ikke synderligt op i tøj, andet end at det skal være i pæn stand u. huller osv og uden at se forvasket/beskidt ud. 

Men jeg griner lidt i skægget over hvordan hendes far sammensætter tøj.. Glemmer at lukke bodyer.. Og køber fodboldtøj til sin pige, da han er bragende fodboldfan.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

Marts<3

Anonymor skriver:

Hvad i alverden er der galt med det sæt? Det passer da fint? Og joggingtøj er da det oplagte tøj til børn, der bør have behageligt og blødt tøj på, som de kan tumle og udfolde sig motorisk i  

Jeg syntes det er grimt...

Anmeld Citér

2. februar 2016

Marts<3

Sedigfor skriver:

Prøv at tag det helt roligt, hvis du lige læser det engang til så tror jeg os du kan se at jeg ikke skriver at hans valg er grimt men at du står og siger med det samme at det er ham der har valgt det, så vil jeg godt nok føle mig noget så flov da, så stop da dig selv.... 

Igen! Jeg siger det er så heller ikke noget jeg siger mens han lytter...

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mo9ca

Gittemor09 skriver:

Jeg må være mand inderst inde 

for kan ikke finde "fejlen" i tøjet.... Ha ha ha ha 

Har det præcis på samme måde

Anmeld Citér

2. februar 2016

Skouboe

Jeg interesserer mig ikke specielt for mode, men jeg går meget op i tøj - i pasform og bevægelighed, og et helt gennemgående tema i mine ungers skabe, er at det skal være noget man kan bevæge sig i, og som kan tåle at blive brugt. Tøjet skal tilpasse sig barnet og ikke den anden vej rundt, og kommer der er flænge eller en plet, så er det bare sådan det er.

Nu har mine unger efterhånden deres MEGET bestemte meninger omkring tøj, og nogle gange ligner de en palette, der har kastet op - sådan er det bare - jeg sætter ikke foden ned, medmindre det er upassende for årstiden...

... men eftersom det er mig der enten køber eller syr deres tøj, så sørger jeg for at deres skabe er godt fyldt op med leggings og bukser i mere eller mindre neutrale farver som passer til det meste, så der er i det mindste en sandsynlighed for at de bare indimellem ser lidt koordinerede ud.

I morges kom min 7 årige stolt og fortalte at hun havde valgt et par sorte bukser, så de ikke tog opmærksomheden fra hendes (elskede) fugletrøje - hun skal nok lære det 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Skouboe

Her er hvor datteren selv har været i gang, da hun var yngre...

Anmeld Citér

2. februar 2016

Bshizzle

Jeg er fløjtende ligeglad med sammensætningen af tøj.. 

Bare mine børn er glade og pasformen er der. 

Det som jeg ligger mærke til er pletter og huller, som jeg bestemt kan blive paf over! 

Så den slags ryger hurtigt ud eller blir smidt til vask 

Da mine drenge var yngre, da kunne Far sagtens glemme at lukke bodyen, da han mente det så var nemmere at skifte ble hurtigt 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Gittemor09

Mor8320 skriver:

Har det præcis på samme måde

Pyhaaa jeg er ikke alene ����☺️

Anmeld Citér

2. februar 2016

Sprit25

sne190810 skriver:

Jeg må indrømme, at jeg går sgu ikke synderligt op i tøj, andet end at det skal være i pæn stand u. huller osv og uden at se forvasket/beskidt ud. 

Men jeg griner lidt i skægget over hvordan hendes far sammensætter tøj.. Glemmer at lukke bodyer.. Og køber fodboldtøj til sin pige, da han er bragende fodboldfan.

Viste det til min mand. Hans kommentar: Hey det er da pænt. Det er en Messi trøje

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

sne190810 skriver:

Tænk jeg synes hun er sej - elsker små piger i fodboldtrøjer og nederdele aller helst strutskørte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.