Når far giver tøj på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2016

Kamilla-m

Da jeg en mandag skulle hente min datter hjem fra dagpleje (weekend hos far) havde hun nattøj på  han havde troede det var alm tøj 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

TNBC

H-Nielsen skriver:

Da jeg en mandag skulle hente min datter hjem fra dagpleje (weekend hos far) havde hun nattøj på  han havde troede det var alm tøj 

Jeg har også taget nattrøje frem til en dreng, fordi den lignede en alm. Trøje

Anmeld Citér

2. februar 2016

TNBC

sne190810 skriver:

Der her er endda en god dag, mes far som tøjmesteren.... 

Jeg må indrømme, at jeg går sgu ikke synderligt op i tøj, andet end at det skal være i pæn stand u. huller osv og uden at se forvasket/beskidt ud. 

Men jeg griner lidt i skægget over hvordan hendes far sammensætter tøj.. Glemmer at lukke bodyer.. Og køber fodboldtøj til sin pige, da han er bragende fodboldfan.

Det kunne jeg også finde på. Det ser da cool ud.. hvorfor kan piger ikke gå i fodboldtrøjer

Anmeld Citér

2. februar 2016

jenny4

H-Nielsen skriver:

Det har jeg også prøvet. Dog inden han kom i dp. Far havde skiftet lorteble der var ud over det hele og var meget stolt over selv har have fundet tøj - natdragt med fødder

Anmeld Citér

2. februar 2016

esiuol22

Ha ha, må indrømme at jeg heller ikke går så meget op i det, men har da grinet et par gange jeg har hentet ( far havde afleveret ) og ja pigebarnet havde nattøj på  og nej ikke det sæt hun var kommet i seng med. Han syntes det passede så godt sammen og ja det kunne jeg kun give ham ret i, da det jo var købt som et sæt nattøj.

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mami

hvor er det egentlig en sjov tråd den her 

Det nogen mennesker præsentere som det grimmeste sæt, præsentere andre som præferencen. det viser egentlig hvor lidt man kan sige om børn og andre mennesker ud fra deres udseende og tøj stil 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.