Når far giver tøj på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2016

Sedigfor

Jeg kan nu ikke se hvad der er galt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

lineog4

Ha ha ha fandt et billede af da far gav tøj på (tak for jeg blev sendt ned af memory lane). Det er ikke så slemt som det kan være, men det er fars absolutte yndlingsbluse alle 3 børn har haft den på inden alder og den blev altid valgt hvis han syntes de skulle være fine. Bukserne er egen kreation men var nok ikke lige dem jeg havde valgt til blusen  og far har endda nok tænkt over valget for han har været hjemme og give dem "fint" tøj på så de kunne hente lillebror 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Benjamins'mor

Gittemor09 skriver:

Jeg må være mand inderst inde 

for kan ikke finde "fejlen" i tøjet.... Ha ha ha ha 

Tænkte det samme, det kunne jeg sagtens have fundet på at give mine børn på.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Tystys14

Vores store pige er blevet sendt i børnehave med natkjole og strømpebukser, pga. far havde givet hende tøj på.  Jeg så det først da jeg hentede hende hi hi. 

Vores mindste har også rendt rundt i alt muligt der på ingen måde passede sammen. Men vælger også ikke at ændre det, da far også skal have lov svat bestemme, (nogle gange).

Anmeld Citér

2. februar 2016

Marts<3

Det kender jeg alt for godt! 

Jeg er meget sart med min søns tøj. Nok mere en snob. Bliver ofte lidt flov over mig selv. Hvis ikke det matcher kommer han ikke ud... 

Desværre så er min søn besat af joggingtøj og ALT med print på. Det ligner pis... Han har et skab fyldt med lækkert tøj. Men det kan der ikke være tale om... 

Så vi har lavet en aftale. Han bestemmer børnehave tøj og jeg bestemmer weekend tøj. 

Jeg er hende morgen der som det første siger ved aflevering; "han har selv valgt sit tøj i dag"

Dette er et af hans yndlingssæt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Sedigfor

Marts<3 skriver:

Jeg er meget sart med min søns tøj. Nok mere en snob. Bliver ofte lidt flov over mig selv. Hvis ikke det matcher kommer han ikke ud... 

Desværre så er min søn besat af joggingtøj og ALT med print på. Det ligner pis... Han har et skab fyldt med lækkert tøj. Men det kan der ikke være tale om... 

Så vi har lavet en aftale. Han bestemmer børnehave tøj og jeg bestemmer weekend tøj. 

Jeg er hende morgen der som det første siger ved aflevering; "han har selv valgt sit tøj i dag"

Hvorfor sige det er ham selv der har valgt? Jeg vil næsten tro at du gør han flov når du med det samme siger det, for hvad tænker han ikke selv? 

Ja undskyld men jeg kan ikke se hvad problemet er, heller ik forstår jeg hvorfor at alle ens børns navne skal passe sammen, kan forstå det hvis det var tvillinger. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

Marts<3 skriver:

Har også en dreng der er vild med seje t shirt og det er moren på ingen måde  men ville da aldrig være andet en pisse stolt af min søn har sin egen smag og jeg støtter den inden for rimelighedens grænser dog er det hårde plastic tryk her hjemme no go og det samme med en masse syntetisk stof, men kan han finde seje t shirt de to ting så bøjer jeg hovedet i benovelse over han har sin egen smag og vilje. 

Med den store dreng havde jeg også modstand mod de seje bluser og han var ikke til dem, men ønskede sig dog en med spiderman. Han arvede så et par spiderman gummistøvler og sov med dem om natten på fødderne og dagen efter måtte jeg overgive mig og gå i HM og købe den åndssvage bluse (som han så forresten slet ikke var så glad for). 

Synes det er fantastisk når børnene på forskellige områder viser deres personlighed og vi lader dem (også i weekenderne)....

Anmeld Citér

2. februar 2016

Soonmom

Da jeg arbejdede i vuggestuen afleverede en far sin datter iført nattøj vi synes det lignede nattøj hvilket vi snakkede om i løbet af dagen, og tænkte om det mon kunne være nu hvor far havde afleveret, da mor kom udbrød hun også "hvad er det far har givet dig på?"

Anmeld Citér

2. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det kunne være SÅ meget mig...

Nu er min datter kun 13 måneder, så jeg tænker mere praktisk og ofte er det, som der er øverst, som hun får på....

Kan heller ikke se, der er noget galt med det

Det er kun sket 1 gang, hvor jeg valgte at skifte hendes tøj, da far havde givet hende på...

Han havde valgt alverdens skrigende farver...Mener der var grøn, rød,  lyserød i virkelig skrigende farver... Men ellers, så er jeg iikke så sart..

Anmeld Citér

2. februar 2016

Lisette W

Soonmom skriver:

Da jeg arbejdede i vuggestuen afleverede en far sin datter iført nattøj vi synes det lignede nattøj hvilket vi snakkede om i løbet af dagen, og tænkte om det mon kunne være nu hvor far havde afleveret, da mor kom udbrød hun også "hvad er det far har givet dig på?"

Jeg husker tydeligt dengang min far skulle aflevere mig i dagpleje når min mor mødte tidligt (gik i dagpleje til jeg startede i skole). Jeg måtte selv tage tøj på men han var meget skeptisk over for alt joggintøj fordi han troede det var nattøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.