Når far giver tøj på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2016

Lisette W

hannetheis skriver:

det kunne være værre.

jeg finder altid tøj frem om aften til vores yngste.

skulle have taget et billede af vores søn på 4. Han ville overraskelse os og tage tøj på.

det blev til et par joggingbukser i blå med en orange stribe. Og en fin skjorte med anker.

ja han ser skøn ud i dag. Og det blev han afleveret i børnehaven med. Da jeg ikke kunne få mig selv til at sige han ikke måtte se sådan ud.

han var så stolt.

Lyder skønt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

A. Nonymsen

Lisette W skriver:

Her til morgen var det min søde kæreste der gav vores søn tøj på, og ja, billedet taler vist for sig selv...

Jeg kommenterede ikke på sammensætningen og jeg gav ham heller ikke nået andet på, selv om det kriblende i fingrene. Det er jo også hans søn og han skal jo også have lov at bestemme hvad han skal have på nogle gange

Har jeres mænd været lige så kreative? Det kunne være sjovt at se nogle billeder, for jeg tvivler på min kæreste er den eneste der vælger nogle pudsige sammensætninger 

Synes heller ikke det er slemt... Min kæreste har formået værre..

engang skulle han gøre hende klar imens jeg var ude og handle, så skulle jeg hente dem på vejen også skulle vi ud og spise. (Gudskelov bare hos min mor)

han havde givet hende en sort/hvid kjole på, med grå leopard mønster strømpebukser og en hvis bolero med guld stjerner 

synes næsten det var pinligt at vise hende frem  nu har han to sæt som han ved jeg kan lide også giver han hende det på hver gang det er ham der står med det  

Anmeld Citér

2. februar 2016

bøllen

Lisette W skriver:

Her til morgen var det min søde kæreste der gav vores søn tøj på, og ja, billedet taler vist for sig selv...

Jeg kommenterede ikke på sammensætningen og jeg gav ham heller ikke nået andet på, selv om det kriblende i fingrene. Det er jo også hans søn og han skal jo også have lov at bestemme hvad han skal have på nogle gange

Har jeres mænd været lige så kreative? Det kunne være sjovt at se nogle billeder, for jeg tvivler på min kæreste er den eneste der vælger nogle pudsige sammensætninger 

Det syntes jeg faktisk er ret gået , kunne jeg også have fundet frem . Min mand har bestemt ikke styr på det , og når knægten tar tøj passer det bestemt ikke men pyt som du siger . Det er bare tøj

syntes din kæreste har gjordt det godt

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mami

Lisette W skriver:

Den er nok heler ikke så slem, jeg ville bare have valgt at den ene del var ensfarvet, da jeg syntes det er lidt voldsomt med mønster på blusen sammen med stribede bukser.

Jeg kommenterede det bare ikke for min kæreste, for det vigtigste er jo at drengen har noget tøj på han kan bevæge sig i og holde varmen

når sådan  jeg er selv lidt tosset, her til morgen kom min søn afsted i blå ternede jogging bukser og en grøn/gul stribet bluse 

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

Ledte efter billeder fra når ungerne selv har valgt tøj, men fandt det ikke...! Fandt i stedet billeder der beviser jeg er en mand  det her har jeg sat sammen og vist endda syntes det var fint:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mullesmith

Lisette W skriver:

Hehe ja jeg har tit oplevet noget mærkeligt tøj på mine børn nær far har været igang  jeg har også tit haft svært ved ikke at hive det af igen og finde noget der passer lidt sammen hehe

Anmeld Citér

2. februar 2016

Lisette W

lineog4 skriver:

Ledte efter billeder fra når ungerne selv har valgt tøj, men fandt det ikke...! Fandt i stedet billeder der beviser jeg er en mand  det her har jeg sat sammen og vist endda syntes det var fint:

Syntes også det er rigtig fine sæt De passer godt sammen i farverne

Anmeld Citér

2. februar 2016

klmf

Det ser rent og pænt ud 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Lenchick

lineog4 skriver:

Børnene ser absolut fantastisk ud i dette tøj!

Du har altså bare så lækre børn og du er for vild til at sy

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

Lisette W skriver:

Syntes også det er rigtig fine sæt De passer godt sammen i farverne

Ja men der er striber og mønster sammen - har jeg egentlig aldrig tænkt over og ærligt når jeg ser dem tænker jeg: gisp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.