Når far giver tøj på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.926 visninger
55 svar
110 synes godt om
2. februar 2016

Lisette W

Her til morgen var det min søde kæreste der gav vores søn tøj på, og ja, billedet taler vist for sig selv...

Jeg kommenterede ikke på sammensætningen og jeg gav ham heller ikke nået andet på, selv om det kriblende i fingrene. Det er jo også hans søn og han skal jo også have lov at bestemme hvad han skal have på nogle gange

Har jeres mænd været lige så kreative? Det kunne være sjovt at se nogle billeder, for jeg tvivler på min kæreste er den eneste der vælger nogle pudsige sammensætninger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

lineog4

Ups der kunne have været mig der gav det på. Synes ikke det er så slemt og ja er nok også en af dem der elsker at sy og købe tøj så det passer sammen, men i hverdagen ryger der bare det på der er øverst i skuffen 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Haha, det kunne jeg have givet på herhjemme er det farmand der har stilen også ham med shoppegenet (jeg hader at shoppe!)

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg kunne også ha givet det på især når de er små og grisser sig til efter første måltid, så er jeg mere opmærksom på komfort fremfor forfængelighed, det kan alligevel ikke betale sig 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Gittemor09

Lisette W skriver:

Her til morgen var det min søde kæreste der gav vores søn tøj på, og ja, billedet taler vist for sig selv...

Jeg kommenterede ikke på sammensætningen og jeg gav ham heller ikke nået andet på, selv om det kriblende i fingrene. Det er jo også hans søn og han skal jo også have lov at bestemme hvad han skal have på nogle gange

Har jeres mænd været lige så kreative? Det kunne være sjovt at se nogle billeder, for jeg tvivler på min kæreste er den eneste der vælger nogle pudsige sammensætninger 

Jeg må være mand inderst inde 

for kan ikke finde "fejlen" i tøjet.... Ha ha ha ha 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mami

hvad der galt med sammensætningen? 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mami

dobbelt.

Anmeld Citér

2. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Lisette W skriver:

det kunne være værre.

jeg finder altid tøj frem om aften til vores yngste.

skulle have taget et billede af vores søn på 4. Han ville overraskelse os og tage tøj på.

det blev til et par joggingbukser i blå med en orange stribe. Og en fin skjorte med anker.

ja han ser skøn ud i dag. Og det blev han afleveret i børnehaven med. Da jeg ikke kunne få mig selv til at sige han ikke måtte se sådan ud.

han var så stolt.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Lisette W

Mami skriver:

hvad der galt med sammensætningen? 

Den er nok heler ikke så slem, jeg ville bare have valgt at den ene del var ensfarvet, da jeg syntes det er lidt voldsomt med mønster på blusen sammen med stribede bukser.

Jeg kommenterede det bare ikke for min kæreste, for det vigtigste er jo at drengen har noget tøj på han kan bevæge sig i og holde varmen

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mor i Aarhus

Lisette W skriver:

Når far giver tøj på, får barnet det tøj på der ligger øverst. 

Det er ikke så vigtigt for mig, men nogle gange springer vilde sammensætninger mig dog i øjet. Men så skal det også være meget vildt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.