Jeg har en søn der på alle måder er utrolig kreativ og har sin helt egen stil. Hans værelse er derefter. Han har selv bestemt hvad der skal på væggene.
Men jeg går op i tøj og mode. Så jeg ville bare gerne nogen gange se ham i pænt tøj. Kan ikke se vi adskiller os så meget fra hinanden. Du begrænser også dine børn på nogle punkter. 5 dage i ugen må jeg acceptere joggingtøj og Spiderman. Så syntes nu ikke det er at undertrykke hans egene veje..
Jeg er nu også rimelig forfængelig og det vender sig i mig når min mindste ligner lige præcis den dreng jeg gik og kiggede på og tænkte: sådan skal min dreng ikke....! Men i bund og grund er det jo bare ærgerligt for han er den mest fantastiske dreng i verden også med spiderman på 
Og ja begrænser plastic tryk men det kan jeg forklare med logik mens det synes mor bare ikke er pænt er svært at forklare...
Men så længe I har fundet jeres måde skal vi andre jo heller ikke blande os.
Og forresten begge mere drenge har også kun ville gå i løse bukser fra de selv kunne sige til, den ældste sluttede da han kom i skole og blev drillet med dem; rigtige drenge går i cowboy bukser. Nu går han i 2. Klasse og stoler mere på sin position og tør igen at gå i løse bukser og påstår det er mest behageligt om vinteren, noget med vinterstøvler og cowboybukser kanten. Den mindste som ikke er startet i skole tager hellere gamacher eller strømpebukser end cowboybukser, derfor også kun jogging/velourbukser til ham - jeg er så bare heldig jeg selv kan sy dem så de bliver lidt pænere end standard jogging. Tænker de løse bukser er behageligere for dem....
Anmeld
Citér