Spiloppi skriver:
Har tænkt lidt på noget... Er nemlig førstegangsfødende og har termin om mindre end to uger - så alle tankerne maser sig på for tiden, ligesåvel som man går rundt og overfortolker på alle kroppens symptomer på snarlig fødsel
Jeg vil egentlig høre hvad det omtalte "venteværelse" bliver brugt til på fødegang/fødemodtagelse? I mit hoved lyder det helt vanvittigt, at man bliver placeret i et venteværelse i samme stil som hos lægen når man kommer ind i fødemodtagelsen? Umiddelbart forestiller jeg mig at det må være det værst tænkelige at skulle sidde med vanvittige smerter iblandt en masse fremmede mennesker
For de opfordrer jo til at man først ringer til FG når man ligger og bider i gulvet af smerte, og har meget kort interval mellem veerne...Hmm... Kunne godt tænke mig at høre hvordan I har oplevet at det foregår når man kommer ind? Skal man sidde og kukkelure i et fyldt venteværelse, eller hvordan har det været for jer? Sjovt at høre lidt om hvor forskelligt det sikkert er
Da jeg skulle føde min datter, skulle jeg sidde i venteværelset og vente til min jordemoder kom og hentede mig. Så gik vi ind i et "undersøgelses" rum og da hun vurderede at jeg var i aktiv fødsel kom jeg så ind på en fødestue.
Synes det var lidt overvældende med at det flytten rundt på så kort tid.
Meldte min ankomst 19.30 og fødte 20.22.
Anmeld
Citér