hvad koster jeres julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

hekran

Vores børn får for 300-400kr, mens nevøer og niecer får for 150-200

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Ploffer

Ms.Sunshine skriver:

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Hvad er jeres gennemsnit- og max. sum til børnene?...

Vi plejer at give dem for ca. 500 kr hver (vi har 3)...men i år får vores to store for en del mere...de har brug for nye mobiltelefoner så det får de i julegave + en lille ekstra ting købt billigt til Black friday... Lillesøster på 5 får for 5-600 kr

Anmeld Citér

16. december 2015

TyndPCOSpige

PernilleogLouis skriver:

Er ret overbevist om at der godt kan være kærlighed og hygge selvom de får dyre gaver

Det har jeg heller ikke sagt. 

Jeg synes bare personligt at det virker mere som om at forældrene gerne vil vise sig.. 

Tror børnene er pænt ligeglade med om gaven har kostet 200 kr eller 1400 kr hvis det er noget de har ønsket sig, så hvorfor skal de have begge ting og en mere? 

Jeg tror det skaber ulighed og det synes jeg er synd. Jeg husker selv da jeg blev konfirmeret mange år tilbage og jeg ikke havde fået 1/3 af hvad de andre havde og jeg havde ikke fået lidt!. Der blev visket i krogene.... 

Anmeld Citér

16. december 2015

Sedigfor

Hun får det hun ønsker sig, om det er 100 eller 200 kr (: 

Anmeld Citér

16. december 2015

Steffecph

Min datter får i år for 949kr. Jeg har købt når jeg har faldet over tingene på tilbud, se reel er det vel for ca 2000. 
Vores budget til vores datter ligger på ca 1000-1500kr. Det er hvad jeg også fik for da jeg var barn. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mom2Two

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Puha, alt for meget!! 4-5000 tilsammen ca... 

Jeg har købt 2xwinther cykler + hjelme, 2 x en bil der kan trække, 2x småfolk Børnehavetasker, og sådan nogle biler de har skreget af i reklamen, en haj bil bla. 

Min niece får for 500, faldt pladask for sådan en dukke.. 

Min kæreste får for 2000, min mor og far for 300 hver, mine søskende 300 hver, min lillebrors gave kostede dog 500 i år, han Ønskede sig et specielt fad... 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mullesmith

Ms.Sunshine skriver:

Har købt gaver for 700kr til hver (har 2). 

Ril gengæld får resten af dem vi køber gaver til en billigere gave som en par gave hvilket er 8 gaver ialt til 17 pers, til en pris af 200kr stykket ca.

Anmeld Citér

16. december 2015

MorDk

Vi har ikke et maxbeløb på. Men ungerne får gaver af os for mellem 300-1000 kr. Kommer an på hvad De ønsker sig m.m (og hvad vi gerne vil give dem)

Anmeld Citér

16. december 2015

Kay

Vi har som sådan ikke nogen Max sum på vores gaver til børnene 

i år har den lilles gave kortet 200 kr og er købt i sommer den er faktisk købt brugt 

den store på 3 år får for Ca 400 i år, hun ønsker sig en stor dyne og en blød hovedpude, lige nu har hun en baby hovedpude og en junior dyne så hun får selvfølgelig en rigtig dun pude og dyne i julegave og så giver bedsteforældrene blandt andet nyt sengetøj 

vi kommer nok aldrig til at give vores børn gaver for 1000 kr til jul, det syntes jeg er rigtig mange penge især når de er så små

Anmeld Citér

16. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

1

du må meget undskylde hvis dette lyder uforskammet, men hvor mange gaver giver du så?... 5500 lyder nemlig, i mine ører, som et utroligt højt beløb til ét barn...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.