hvad koster jeres julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

Tobis

Profilbillede for Tobis

Til den store på 6 år har vi købt for 1200. Hun ønsker sig et Sminkebord og det er så hvad sådan et koster. Den lille på 2 år får en traktor til haven og den løber op i 800 kr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Ellie79

Ms.Sunshine skriver:

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Hvad er jeres gennemsnit- og max. sum til børnene?...

vi har ikke rigtig noget beløb - vi vælger en ting vi ved de vil blive meget glade for - i år får de to store for omkring 1300 og lillebror på 8 mdr får for 400,- 

Anmeld Citér

16. december 2015

(august)

Vi har heller ikke noget max beløb, men prøver dog at holde det på under 500kr trods vi ikke mangler penge. 

Vi har 3 børn og det de ønsker sig allermest i år er ting til mellem 80-300kr og det er så det de får. 

Tror ikke vi kommer langt over 500kr før vi ville slå os sammen med andre i familien. 

Vi går ikke ind for forbrugsfesten så måske er det derfor vi ligger i den lave ende. 

God jul 

Anmeld Citér

16. december 2015

PernilleogLouis

Omkring 5500

Anmeld Citér

16. december 2015

Mettefpigen

Her handler det ikk om pris, men om hvad ungerne ønsker sig ☺

Min lillesøster får for Ca 700 kr (2 billetter  til Rasmus Seebach)

Min søn får for Ca 800 kr (Thomas tog)

Min fætters unger får for 350 kr (Frost) 300 kr (Hummel tøj) 350 kr (Legetøj)

Jeg køber så løbende fra Ca september og til nu, så der er råd til lidt dyrere gaver ��

Anmeld Citér

16. december 2015

MyLove E

Jeg tror det er Ca 700kr. Han får et piratskib fra playmobil sat ned til 500kr, så får han lidt små ting, frost film, et brætspil og cykellygter 

Men næste år får han måske for 300kr det kommer an på hvad han ønsket sig.. 

Anmeld Citér

16. december 2015

TyndPCOSpige

Har ikke selv børn, men giver for ca 100-200 kr til min kusine og fætters børn, lidt mere ved fødselsdage.
Mine forældre har altid givet mellem 300-400 +/- til os børn. 
200 kr fra mormor/morfar og 150-200 kr fra min moster. 

Julen handler jo ikke om hvor mange og hvor dyre de gaver de små poder får, men hvor meget kærlighed og hygge der er og det synes jeg ikke helt stemmer overens i denne forbrugerfest, der er op til jul... 

Anmeld Citér

16. december 2015

hekran

PernilleogLouis skriver:

Omkring 5500

For hvor mange børn?

Anmeld Citér

16. december 2015

PernilleogLouis

hekran skriver:

For hvor mange børn?

1

Anmeld Citér

16. december 2015

PernilleogLouis

TyndPCOSpige skriver:

Har ikke selv børn, men giver for ca 100-200 kr til min kusine og fætters børn, lidt mere ved fødselsdage.
Mine forældre har altid givet mellem 300-400 +/- til os børn. 
200 kr fra mormor/morfar og 150-200 kr fra min moster. 

Julen handler jo ikke om hvor mange og hvor dyre de gaver de små poder får, men hvor meget kærlighed og hygge der er og det synes jeg ikke helt stemmer overens i denne forbrugerfest, der er op til jul... 

Er ret overbevist om at der godt kan være kærlighed og hygge selvom de får dyre gaver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.