quindelist skriver:
Jeg er en af dem der gerne spørger om inspiration til den slags.
jeg ved godt hvad min datter kan lide at lege med herhjemme -og har som sådan masser af ideer.
når jeg spørger er det altså på ingen måde fordi jeg ikke kender hende (men indrømmet hun er ret forkælet).
jeg spørger for at lære nyt -der findes garanteret masser af fedt legetøj jeg ikke kender til. Jeg spørger også for at høre andres anbefalinger fx til gode spil -hvad passer til en 4-årig hvad ligger over/under niveau, hvordan er kvaliteten osv.
for mig er det en helt naturlig ting at lytte til andres erfaringer på godt og ondt og tage det med i mine videre overvejelser -det gør jeg fx også hver eneste dag på mit arbejde/studie -der bliver det faktisk forventet af mig (læser medicin)
det er jo ikke det samme som at bede en anden om at ordne mine julegaveindkøb fordi jeg ikke selv gider interessere mig for mit barn.
Jeg synes da netop det er at have interesse at man udvider horisonten
finde forskellige muligheder og kvalitet
en af de få reklamer jeg har set var en elsa dukke som sprøgøjtede "is" ligesom det der serpentin stads til nytår
jeg tænkte at netop det får de til at se mega sjovt ud men det skum løber hurtigt tør og tør ikke tænke på svineriet og farven det kan efterlade på væggene. Andre gange bruger man 500kr på noget der viser sig at være noget bras, pris hænger ikke altid sammen, feks er LEGO mega dyrt og de får nærmest intet for 400 kr
Det kan være noget af en jungle
Anmeld
Citér