Åh jeg må indrømme, at jeg bliver en smuuuule frustreret over at se de tusindvis af opslag på facebook hvor forældre beder om idéer til julegaver, til deres egne børn. Jeg må indrømme jeg forstår det ikke. Jeg ved udmærket hvad mit barn vil lege med og synes er sjovt og ellers snakker jeg med ham?! Ofte er undskyldningen at "de har alt", og det bliver jeg ærlig også lidt forarget over. Kan det virkelig være rigtigt at man giver og giver og giver sit barn, på et sådan niveau at man ikke kan købe gave til dem til jul/fødselsdag? Jeg synes det er ærgerligt, og lidt pinligt faktisk. Jeg har arbejdet i institution i mange år og jeg ville ærligt kunne finde en gave til hver af 'mine' børn, hvis jeg skulle, som jeg er sikker på de ville blive glade for, fordi jeg mener jeg kender dem, bruger jo en masse tid på dem.
Er det mig der er helt gal på den og bare ikke giver mit eget barn nok gaver til hverdag? 
Ej, jeg kunne ærligt godt tænke mig at høre lidt om det, og hver gang jeg spørger på en statusopdatering bliver vedkommende fornærmet, så nu spørger jeg her, anonymt, oog med mulighed for at svare anonymt; hvordan kan man ikke selv vide hvad man skal give sit barn i gave?
Anmeld
Citér